  • 1. Data: 2015-01-28 07:55:29
    Temat: cegły klinkierowe - czyszczenie
    Od: mikuś <m...@o...pl>

    Jakie polecacie sroodki do czyszczenia klinkieru

  • 2. Data: 2015-01-28 08:46:39
    Temat: Re: cegły klinkierowe - czyszczenie
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-01-28 o 07:55, mikuś pisze:
    > Jakie polecacie sroodki do czyszczenia klinkieru
    Ale do czyszczenia z czego? Zakurzone, poplamione olejem, muchy obsrały,
    zielone omszałe?
    Jacek

  • 3. Data: 2015-01-28 08:52:30
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-01-28 o 07:55, mikuś pisze:
    > Jakie polecacie sroodki do czyszczenia klinkieru

    Kiedyś kiedyś, w szarych jeszcze początkach lat 90 budowano u nas
    pierwsze osiedle nie z wielkiej płyty. Kolega z klasy był tam
    zatrudniony w wakacje na najniższym stanowisku przysłowiowego zastępcy
    pionka i szorowali płytki coca-colą. Gdybym nie widział na własne oczy
    to bym nie uwierzył :)

    Teraz to pewnie są jakieś specjalne środki.

    pozdro

  • 4. Data: 2015-01-28 12:36:03
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-01-28 o 07:55, mikuś pisze:
    > Jakie polecacie sroodki do czyszczenia klinkieru

    za ciężko samemu poszukać

    http://allegro.pl/srodek-do-usuwania-zabrudzen-cemen
    t-atlas-szop-1kg-i4965931584.html

    nie moje.

  • 5. Data: 2015-01-29 12:11:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-01-28 o 12:36, Dawid pisze:
    > za ciężko samemu poszukać
    >
    > http://allegro.pl/srodek-do-usuwania-zabrudzen-cemen
    t-atlas-szop-1kg-i4965931584.html
    Mikuś napisał, że chce środek, ale nie wiemy do czego. Szop na pewno na
    mech ani na tłuste nie pomoże.
    U mnie dobrze się sprawdza Karcher z czystą wodą + przystawka T-Racer.
    Jacek