  • 1. Data: 2019-01-17 23:23:39
    Temat: cena śmieci
    Od: marios <d...@f...gd>

    Lublin, LSM - Mickiewicza, blok, śmietniki ogólne (zmieszane), nie widać
    (może w przygotowaniu?) segregacji, "osiedle emerytów" i wynajmujących
    studentów.
    Niedawno przyszło wyliczenie na styczeń, i zaraz "korekta" na luty.

    Od gospodarstwa/mieszkania:
    <=2018? - nie wiem
    Styczeń'19 - 25 zł
    Luty'19 - 41 zł

  • 2. Data: 2019-01-17 23:37:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kto tam wygral wybory samorzadowe?

  • 3. Data: 2019-01-17 23:49:03
    Temat: Re: cena śmieci
    Od: marios <d...@f...gd>

    > Kto tam wygral wybory samorzadowe?

    Nie wiem. Moja małżonka jak usłyszy jakie "wiadomości" to rzuca butami w
    odbiorniki :P
    Wiedza ta nie zmienia naszego położenia w żaden sposób, więc przestaliśmy
    odbierać niepotrzebne nam fale od dłuższego już czasu

    Czasem cierpię jak ktoś zagada do mnie tekstem z reklamy - który wszyscy
    znają - i jest kwas, bo ja nie wiem co on do mnie ... i czasem wychodzi głupio.

  • 4. Data: 2019-01-17 23:59:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To moze zacznij sie interesowac kto u Ciebie rzadzi i jakie sa tego efekty.

  • 5. Data: 2019-01-18 08:58:53
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    > To moze zacznij sie interesowac kto u Ciebie rzadzi i jakie sa tego efekty.

    I dowie się i co?
    Pójdzie i ich zmieni?

  • 6. Data: 2019-01-18 13:46:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest mozliwosc zmiany co kilka lat. Oczywiscie pod warunkiem ze sie wylaczy emocje a
    wlaczy myslenie.

  • 7. Data: 2019-01-18 15:32:43
    Od: marios <d...@f...gd>

    > Jest mozliwosc zmiany co kilka lat. Oczywiscie pod warunkiem ze sie wylaczy emocje
    a wlaczy myslenie.

    Niestety większość ludzi poprzestaje na ogólnikowym wyrobieniu sobie zdania.
    Nie czytają, wróć - nie szukają sensownych książek, nie chce im się nad tym
    skupiać, tracić czas, wolą cedzić medialną papkę. Słyszałem już tekst w
    stylu: "ja wiem co skłamali a co nie"
    - odnośnie jakiejś wiadomości w TV - tylko wg. mnie tam było 0% prawdy, albo
    raczej 100% przemilczanej istotnej informacji, więc co miał z niej wyczytać?
    50% kłamstwa które uznał za prawdę, którą należało z treści tego wyciągnąć?
    No litości.
    Każdemu Polakowi powinno się rozdać przynajmniej <Mitologia świata bez
    klamek> W.Łysiaka, a potem można dopiero próbować dyskutować.

  • 8. Data: 2019-01-19 18:43:35
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 18.01.2019 o 14:32, marios pisze:

> [...]
    > tym skupiać, tracić czas, wolą cedzić medialną papkę. Słyszałem już
    > tekst w stylu: "ja wiem co skłamali a co nie"

    nie wiem czy na tej grupie, może na p.m.s ktoś całkiem niedawno
    stwierdził, że lepiej iść na wybory, a żeby stwierdzić kto lepszy nie
    trzeba poświęcać dużo czasu. Więc skąd taka osoba czerpie informacje? a
    no z medialnej papki. I niewiele pomoże że ta medialna papka będzie z
    więcej niż jednego źródła, bo to nadal papka...
    Dla mnie wybory są bez sensu dopóki nikt nie jest rozliczany z obietnic,
    możesz wybrać czyje obietnice są tobie bliższe- oczywiście jeśli
    poświęcisz więcej czasu, zapoznasz się z programem danej partii i
    uwierzysz że ten program napisany został żeby żyło nam się lepiej (przy
    czym myśląc 'nam' partia miała na myśli ogół a nie rodzinę...).
    Dodatkowo, tak jak przy budowie domu, warto 'zdoktoryzować się' z kilku
    tematów (bo dla mnie nie zawsze jest oczywiste jakie skutki długofalowe
    ma jakaś zagrywka)

    Lukasz

  • 9. Data: 2019-01-19 20:16:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stara prawda. Gdyby wybory mogly cos zmienic byly by zakazane.

  • 10. Data: 2019-01-21 13:10:17
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 17.01.2019 o 23:23, marios pisze:
> [...]
    > studentów.
    > Niedawno przyszło wyliczenie na styczeń, i zaraz "korekta" na luty.

    Muszę poprawić, moje gapiostwo w dokładnym obejrzeniu rachunku.
    Jednostka miary w pozycji wpisana jako "gosp", ale liczona była od 2
    zgłoszonych osób (dowiadywałem się).

    1 os. = 21
    2 os. = 41
    3 os. = 61?? (nie zapytałem)