  • 1. Data: 2019-03-22 15:00:25
    Temat: chodnik/podest z betonu
    Od: adam <a...@a...pl>

    Muszę zrobić metalowe schody na zewnątrz budynku. Pod tymi schodami
    będzie betonowa wylewka ok 1,5x8 metrów. Nie będzie przenosić to żadnych
    obciążeń, jedynie schody + człowiek.
    Dam B20 mrozoodporny, zazbroję siatką, ale nie bardzo wiem na jaką
    głębokość to zrobić, żeby było w miarę stabilnie.
    Czy 20 cm wystarczy?

  • 2. Data: 2019-03-22 17:27:58
    Temat: Re: chodnik/podest z betonu
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2019 o 15:00 adam <a...@a...pl> pisze:

> [...]
    > Dam B20 mrozoodporny, zazbroję siatką, ale nie bardzo wiem na jaką
    > głębokość to zrobić, żeby było w miarę stabilnie.

    Na samą wylewkę w zupełności wystarczy, ale schody powinny stać na stopie
    posadowionej poniżej głębokości przymarzania. Inaczej będą ci "chodzić" -
    jak zwiążesz je z budynkiem to na bank coś się zdeformuje.

    TG