  • 1. Data: 2018-08-27 22:27:28
    Temat: cięcie jabłoni teraz?
    Od: Krasnal <k...@p...onet.pl>

    Czy teraz powinno sie przycinać drzewa owocowe ( jabłonie). Czy tylko na
    wiosnę?
    Pozdrawiam
    Krasnal

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2018-08-27 22:59:48
    Temat: Re: cięcie jabłoni teraz?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 27.08.2018 22:27, Krasnal pisze:

    > Czy teraz powinno sie przycinać drzewa owocowe ( jabłonie). Czy tylko na wiosnę?

    Poczekaj, niech sięgnę na półkę po autorytet. Tako rzecze profesor
    Szczepan Aleksander Pieniążek w książeczce Sad przy domu: na wiosnę.

    PS. Miło, że sprawdzasz antywirusem posty pisane czystym tekstem.
    Dzięki takim jak Ty w Usenecie, nie mam robali w komputrze.
    Byłoby jeszcze bardziej miło, gdybyś to przyklejone do postu
    avastowe gówno umieszczał pod delimiterem (myślnik myślnik spacja),
    wówczas nie musiałbym go kasować ręcznie przy odpowiedzi.

  • 3. Data: 2018-08-28 07:29:25
    Od: A S <a...@e...pl>

    W dniu 2018-08-27 o 22:59, collie pisze:
    >     Byłoby jeszcze bardziej miło, gdybyś to przyklejone do postu
    >     avastowe gówno umieszczał pod delimiterem (myślnik myślnik spacja),
    >     wówczas nie musiałbym go kasować ręcznie przy odpowiedzi.

    Przed udzieleniem odpowiedzi móglbys zaznaczyc jakis fragment na
    oryginale. Wtedy cytat byłby ograniczony do zaznaczenia. Nie wiem
    czy to już cecha wszystkich czytników grup.

    pozdro
    --
    A S

  • 4. Data: 2018-08-28 09:42:17
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.08.2018 07:29, A S pisze:

    > Przed udzieleniem odpowiedzi móglbys zaznaczyc jakis fragment na
    > oryginale. Wtedy cytat byłby ograniczony do zaznaczenia. Nie wiem
    > czy to już cecha wszystkich czytników grup.

    Tak, ma kombinować odpowiadający na post, bo autorowi wątku trudno
    odfajkować w ustawieniach Avasta pojawianie się tego komunikatu,
    albo przynajmniej używać prawidłowego delimitera, gdy mu ten wpis
    Avasta do szczęścia jest potrzebny.