  • 1. Data: 2014-09-29 18:31:48
    Temat: co to za maszyna?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    po mojej powskiej wiosce jeździ taki wóz:
    http://zsyp.eu/smieci/smierdzio-woz.JPG
    towarzyszy mu zwykle drugi podobny wóz...

    do czego one służą?

    da się zaobserwować, że jeden z nich wkłada jakąś grubą rurę do
    studzienek kanalizacyjnych, a ten drugi odbiera jakaś parę wodną...

    co to za cholerstwo? krążą dosłownie wszędzie...

  • 2. Data: 2014-09-29 19:07:20
    Temat: Re: co to za maszyna?
    Od: "Bogdan" <b...@g...com>

    > Użytkownik "platformowe głupki" napisał w wiadomości grup

    > co to za cholerstwo? krążą dosłownie wszędzie...

    Google wyłączyli????

    http://www.aarsleff.pl/tech1.php

    Bogdan

  • 3. Data: 2014-09-29 19:10:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    fakt dzięki, szkoda, że nie ma opisanego jak to działa...

  • 4. Data: 2014-09-30 00:37:56
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-09-29 17:10, platformowe głupki <N...@g...pl> wrote:
    > fakt dzięki, szkoda, że nie ma opisanego jak to działa...

    Jak nie ma, jak jest? Na tej samej stronie na dole jest strzałka w
    prawo i następna strona z opisem.

  • 5. Data: 2014-09-30 10:25:13
    Temat: Re: co to ... platformowy głupek.
    Od: "Orlikten" <f...@b...pl>

    Użytkownik "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> napisał w wiadomości

    > Jak nie ma, jak jest? Na tej samej stronie na dole jest strzałka w
    > prawo i następna strona z opisem.

    Przecież on jest platformowym głupkiem; i tak nie zrozumie.