  • 1. Data: 2018-10-18 21:06:14
    Temat: co to za odmiana
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Oto zdjęcia jabłek późnej odmiany.

    https://drive.google.com/file/d/1rCEiBVsch9yCd0Tfgxl
    Wi8yY9Ani9LBt/view

    Wg Was, jaka to jest odmiana?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2018-10-18 21:40:53
    Temat: Re: co to za odmiana
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18.10.2018 o 21:06, Krycha pisze:
    > Oto zdjęcia jabłek późnej odmiany.
    >
    > https://drive.google.com/file/d/1rCEiBVsch9yCd0Tfgxl
    Wi8yY9Ani9LBt/view

    > Wg Was, jaka to jest odmiana?
    >
    > Pozdrawiam Krycha.

    I takie zdjęcia
    https://drive.google.com/file/d/1xjY7wsI8gK4btAmzXe-
    jsF3EDWOOiog4/view?usp=sharing

    Krycha

  • 3. Data: 2018-10-18 23:04:01
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.10.2018 21:06, Krycha pisze:

    > Wg Was, jaka to jest odmiana?

    Tu masz wędkę, rybkę złapiesz sobie sama:

    http://www.inhort.pl/files/program_wieloletni/wykaz_
    publikacji/obszar7/7.1_2013_2_KatalogJablon.pdf

  • 4. Data: 2018-10-19 21:05:26
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 18.10.2018 o 23:04, collie pisze:

    > Tu masz wędkę, rybkę złapiesz sobie sama:
    >
    > http://www.inhort.pl/files/program_wieloletni/wykaz_
    publikacji/obszar7/7.1_2013_2_KatalogJablon.pdf

    Zapomniałam dodać, że to jest zagadka.
    W podanym wykazie nazwy tej odmiany nie ma.

    Krycha.

  • 5. Data: 2018-10-20 21:57:24
    Od: i...@g...pl

    JAK późnej?

  • 6. Data: 2018-10-20 22:04:13
    Od: i...@g...pl

    Jak późnej? - sądząc po tle to jest najwyżej połowa października, a jabłka są już
    wyraźnie dojrzałe. Późne odmiany dojrzewają po zerwaniu - od grudnia do stycznie i
    lutego.
    A te wyglądają jak Grafsztynek Prawdziwy.

  • 7. Data: 2018-10-20 22:04:58
    Od: i...@g...pl

    ... który u mnie dojrzał we wrześniu.

  • 8. Data: 2018-10-21 23:09:24
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 20.10.2018 o 22:04, i...@g...pl pisze:
> [...]
    lutego.
    > A te wyglądają jak Grafsztynek Prawdziwy.

    Tak u mnie, w tym roku, wygląda Szara Reneta.
    Chyba kwiaty zostały zapylone przez Koksę Pomarańczową, :-)
    która jest drzewem macierzystym, dla zaszczepionej gałęzi Szarej Renety.

    Krycha.

  • 9. Data: 2018-10-23 21:12:08
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 21.10.2018 o 23:09, Krycha pisze:

    > Tak u mnie, w tym roku, wygląda Szara Reneta.
    > Chyba kwiaty zostały zapylone przez Koksę Pomarańczową, :-)
    > która jest drzewem macierzystym, dla zaszczepionej gałęzi Szarej Renety.

    Nie wydaje się Wam to mało możliwe?

    Krycha.

  • 10. Data: 2018-10-23 23:30:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 23.10.2018 21:12, Krycha pisze:

    > Nie wydaje się Wam to mało możliwe?

    A gdyby nawet, to co? Kolejny cud łysenkowski u Ciebie?
    W 1983 roku w Oławie na Dolnym Śląsku, Kazimierzowi
    Domańskiemu, w altance na jego działce POD, ukazała się
    Matka Boska, a później także Jezus Chrystus i wszyscy
    święci. Na działkę zaczęli zjeżdżać pielgrzymi z całego
    kraju... Daleko od Ciebie do Oławy?

    A poza tym, nic na działkach się nie dzieje -
    jak śpiewała Barbara Krafftówna.