  • 11. Data: 2018-10-24 05:42:37
    Temat: Re: co to za odmiana
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 18.10.2018 o 23:04, collie pisze:

    > Tu masz wędkę, rybkę złapiesz sobie sama:
    >
    > http://www.inhort.pl/files/program_wieloletni/wykaz_
    publikacji/obszar7/7.1_2013_2_KatalogJablon.pdf

    To jest co najwyżej żyłka, a nie wędka.
    Nie ma antonówki, renety i wielu innych odmian.
    Jacek

  • 12. Data: 2018-10-27 14:13:18
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.10.2018 05:42, Jacek pisze:

    > To jest co najwyżej żyłka, a nie wędka.

    Szczęściarzowi wystarczy żyłka z haczykiem,
    a nawet i brak tego: wrzuć szczęściarza do
    wody a wypłynie z rybą w zębach (Tuwim).

  • 13. Data: 2018-10-31 01:01:41
    Od: i...@g...pl

    Nie rozumiem. Czyżbyś uważała, że z kwiatów jabłoni odmiany A, zapylonych odmianą B,
    otrzymasz owoce o mieszanych cechach A+B?
    Genetyka takich cudów nie przewiduje.
    Zalążnia (rozrastająca się po zapyleniu w owoc) to organ o identycznym garniturze
    genetycznym, jak drzewo, na którym rośnie - i daje owoc odmiany A, o cechach
    charakterystycznych dla odmiany A.
    Co innego NASIONA, które w tej zalążni (tym owocu) po zapyleniu pyłkiem B powstały -
    dopiero one mają mieszańcowy garnitur genetyczny, dopiero z nich powstaną rośliny
    mieszańcowe A+B, a z nich owoce A+B.

  • 14. Data: 2018-10-31 12:30:24
    Od: mirzan <l...@g...com>

    Tłumaczysz bardzo skomplikowanie, jakaś genetyka,jakieś czary. A sprawa jest prosta:
    Jeśli czarny facet zapyli białą dziewczynę, to ona nie robi się od tego czarna.

  • 15. Data: 2018-10-31 17:32:13
    Od: i...@g...pl

    W dniu środa, 31 października 2018 12:30:25 UTC+1 użytkownik mirzan napisał:
    > Tłumaczysz bardzo skomplikowanie, jakaś genetyka,jakieś czary. A sprawa jest
    prosta: Jeśli czarny facet zapyli białą dziewczynę, to ona nie robi się od tego
    czarna.

    Bingo!
    :-))

  • 16. Data: 2018-11-01 07:12:55
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 31.10.2018 o 12:30, mirzan pisze:
    > Tłumaczysz bardzo skomplikowanie, jakaś genetyka,jakieś czary. A sprawa jest
    prosta: Jeśli czarny facet zapyli białą dziewczynę, to ona nie robi się od tego
    czarna.

    A dzieci jakie są?

    Ewa

  • 17. Data: 2018-11-01 12:38:04
    Od: mirzan <l...@g...com>

    W dniu czwartek, 1 listopada 2018 07:12:56 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:
    prosta: Jeśli czarny facet zapyli białą dziewczynę, to ona nie robi się od tego
    czarna.

    > A dzieci jakie są?
    >
    > Ewa

    W paski. Jeśli samiczka gruba, to białe paski szersze.I na odwrót. Jak gruba,paski w
    poprzek i na odwrót.

  • 18. Data: 2018-11-01 22:51:58
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 31.10.2018 o 01:01, i...@g...pl pisze:
> [...]
    - dopiero one mają mieszańcowy garnitur genetyczny, dopiero z nich powstaną rośliny

    W każdym bądź razie po raz pierwszy mam takie czerwone owoce Szarej
    Renety :-)

    Krycha.

  • 19. Data: 2018-11-01 22:58:52
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.11.2018 22:51, Krycha pisze:

    > W każdym bądź razie po raz pierwszy mam takie czerwone owoce Szarej Renety :-)

    - Tato, co to jest?
    - To są czarne jagody, synku.
    - A dlaczego są czerwone?
    - Bo są jeszcze zielone.

  • 20. Data: 2018-11-02 18:01:23
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.11.2018 o 22:51, Krycha pisze:
    > W każdym bądź razie po raz pierwszy mam takie czerwone owoce Szarej
    > Renety :-)
    Ja w tym roku też miałem czerwone szare renety.
    Sąsiad mówi, że ten kolor i niezwykły urodzaj wróży wojnę. Podobno w
    1939 też tak było. Tylko z kim wojna, skoro nie mamy wrogów.
    Zapewne z przyjaciółmi.
    Jacek