  • 1. Data: 2016-01-02 21:16:00
    Temat: co wodoodpornego na podłoge
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Jak w temacie.
    Czy ktoś dał na podłogę coś takiego co jest estetyczne, ale również nie
    trzeba zbytnio uważać przy myciu, aby nie zostało uszkodzone przez
    mokrego mopa?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2016-01-02 21:20:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Plyty chodnikowe w wersji lux kostka brukowa. Tylko nie sypac piachu w laczenia bo
    sie do lozka nosi.

  • 3. Data: 2016-01-02 21:21:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 4. Data: 2016-01-02 21:21:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 5. Data: 2016-01-02 21:29:41
    Temat: Re: co wodoodpornego na podłoge
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 2 Jan 2016 21:16:00 +0100, Krycha napisał(a):

    > Jak w temacie.
    > Czy ktoś dał na podłogę coś takiego co jest estetyczne, ale również nie
    > trzeba zbytnio uważać przy myciu, aby nie zostało uszkodzone przez
    > mokrego mopa?

    OMG, a mało to jest ceramicznych płytek podłogowych??? Albo płytki PCV se
    połóż, jak za komuny :-)

    Mam wrażenie, że trollujesz 3333-]

    --

    XL
    O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

  • 6. Data: 2016-01-04 22:16:15
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 02.01.2016 o 21:29, Ikselka pisze:

    > OMG, a mało to jest ceramicznych płytek podłogowych??? Albo płytki PCV se
    > połóż, jak za komuny :-)
    >
    > Mam wrażenie, że trollujesz 3333-]

    Nie trolluję, to było poważne pytanie.
    Nie wiem czemu zostało tak zrozumiane.
    Myślałam, że ktoś podsunie mi rozwiązanie (i firmę) takiej podłogi jak
    teraz robią w szpitalach.
    Coś jak grube linoleum przylepiane do podłogi. Wycinane w różne wzory.
    Jak do tego przygotowuje sie podłoże? Jak firmy to cenią?
    Myślałam, ze może ktoś coś takiego zrobił w mieszkaniach i powie o
    zaletach i wadach.
    Widać pytanie moje było zbyt ogólne, aby je potraktować poważnie.

    Krycha.

  • 7. Data: 2016-01-04 23:56:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2016 22:16:15 +0100, Krycha napisał(a):

> [...]
    > Coś jak grube linoleum przylepiane do podłogi. Wycinane w różne wzory.
    > Jak do tego przygotowuje sie podłoże? Jak firmy to cenią?

    A skąd myśl, że "to" jest wodoodporne? - w sensie że nie odlezie po
    podmoknięciu podłoża? W szpitalach to raczej nie chodzi o odporność na
    zalanie, lecz o łatwą zmywalność oraz nieporowatość jako zabezpieczenie
    przed brudem i bakteriami. No ale zmywalność to nie to samo, co długotrwałe
    namaczanie, przy myciu podłoga raczej szybko schnie, no i woda nie stoi na
    niej na tyle długo, aby wniknęła szczelinami w podłoże - w szpitalu raczej
    nie stosuje si szlaucha do jej mycia.

    > Myślałam, ze może ktoś coś takiego zrobił w mieszkaniach i powie o
    > zaletach i wadach.
    > Widać pytanie moje było zbyt ogólne, aby je potraktować poważnie.

    No, zbyt ogólne. Trza było pytać od razu konkretnie o "to".
    "To" jest kauczuk. Sam w sobie odporny na zalanie, ale gorzej z jego
    podłożem, więc odleźć może IMO tak samo, jak cała reszta.
    http://www.myfloor.pl/wykladziny-kauczukowe-trwale-w
    ytrzymale-i-efektowne,1685,artykul.html
    --
    XL
    TK to produkt jaruzelszczyzny i trzeba było z nim wreszcie

  • 8. Data: 2016-01-05 00:03:21
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2016 23:56:30 +0100, Ikselka napisał(a):

    > A skąd myśl, że "to" jest wodoodporne? - w sensie że nie odlezie po
    > podmoknięciu podłoża? W szpitalach to raczej nie chodzi o odporność na
    > zalanie, lecz o łatwą zmywalność

    oraz brak spoin

> [...]
    > "To" jest kauczuk. Sam w sobie odporny na zalanie, ale gorzej z jego
    > podłożem, więc odleźć może IMO tak samo, jak cała reszta.

    j.w.

  • 9. Data: 2016-01-05 00:06:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 4 Jan 2016 23:56:30 +0100, Ikselka napisał(a):

    > "To" jest kauczuk. Sam w sobie odporny na zalanie, ale gorzej z jego
    > podłożem, więc odleźć może IMO tak samo, jak cała reszta.

    W dodatku zamoknięte podłoże pod tą "gumą" nie ma szans wyschnąć, więc w
    razie zalania i tak będzie trzeba zedrzeć wszystko jak leci, bo inaczej
    podłoże zgrzybieje na amen. Woda ma tę paskudną własność, że wejdzie w
    każdy mikroskopijny por - i zrobi swoje.

  • 10. Data: 2016-01-07 21:04:03
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 04.01.2016 o 22:16, Krycha pisze:

> [...]
    > Coś jak grube linoleum przylepiane do podłogi. Wycinane w różne wzory.
    > Jak do tego przygotowuje sie podłoże? Jak firmy to cenią?

    Nie wiem, jak się nazywa firma, która kładzie te podłogi, ale wiem, że
    wymagają one specjalnej (czyt. kosztownej) konserwacji 2 razy w roku.

    Ewa