  • 1. Data: 2020-02-26 14:15:47
    Temat: co zrobić z elewacją
    Od: Adam <a...@w...pl>

    https://ifotos.pl/z/qaeaaer

    tak wygląda zachodnia elewacja w 16-letnim domu.
    Wiem, że to wina braku obróbki balkonu nad wykuszem, to się zrobi.
    Ale jak proponujecie naprawić elewację?
    Ocieplenie 10cm styropianu, siatka na kleju i tynk.
    Jakiś siding, klinkier, inne pomysły?
    Adam

  • 2. Data: 2020-02-26 14:26:12
    Temat: Re: co zrobić z elewacją
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 lutego 2020 14:16:27 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
> [...]
    > Ale jak proponujecie naprawić elewację?
    > Ocieplenie 10cm styropianu, siatka na kleju i tynk.

    Zdrapać co luźne(a pewnie zejdzie całość), zagruntować, klej do glazury i
    przesmarować całość na gładko a na to Atlas Cermit SN-mal+ farba
    Nie wiem czy nie dało by się od razu cermitu na oczyszczoną i zagruntowana
    powierzchnie ale to musisz lokalnego wykonawce lub przedstawiciela technicznego
    Atlasa podpytać
    Chyba ze chcesz od razu docieplić to wtedy dodaj te 10cm styro

  • 3. Data: 2020-02-26 14:37:13
    Od: Adam <a...@w...pl>

    > Zdrapać co luźne(a pewnie zejdzie całość),
    no właśnie nie chce schodzić całość

  • 4. Data: 2020-02-26 14:52:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.02.2020 o 14:15, Adam pisze:

    > Ale jak proponujecie naprawić elewację?
    > Ocieplenie 10cm styropianu, siatka na kleju i tynk.
    > Jakiś siding, klinkier, inne pomysły?

    Pierwszy pomysł Twój najlepszy: zdrapać tylko to co
    odstaje, później styro na piankę, klej, siatka, tynk.