  • 1. Data: 2014-10-24 12:14:11
    Temat: [cross] zniszczona folia dachowa
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    witam!
    http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
    czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?

    folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,
    istnieje jakaś taśma klejąca do drewna?

    można to jakoś naprawić?

  • 2. Data: 2014-10-24 17:56:04
    Temat: Re: [cross] zniszczona folia dachowa
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 12:14, platformowe głupki pisze:
> [...]
    > http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
    > czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?
    >
    > folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,

    Nie dasz rady.

    JK

  • 3. Data: 2014-10-24 18:26:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    idź się spuszczać do europy.

  • 4. Data: 2014-10-24 19:16:26
    Od: wolim <n...@p...tu>

> [...]
    > http://zsyp.eu/smieci/folia_dachowa.JPG
    > czy istnieje jakiś sposób, żeby to naprawić?
    >
    > folię można kupić, gorzej z przymocowaniem,

    Grupy dyskusyjne nie są od demonstrowania preferencji wyborczych. Dopóki
    nie zmienisz nicka, nie będziemy Ci odpisywać. Mam nadzieję, że
    większość grupy podziela moje zdanie. Nie ze względu na preferencje
    wyborcze ale ze względu na zdrowy rozsądek. Nie interesuje mnie czyim
    wyborcą jesteś tak, jak, mam nadzieję, Ciebie nie interesuje czyim ja
    jestem wyborcą.

    BTW. Przedstawiając się w sposób, w jaki się przedstawiasz, możesz
    obrażać dużą ilość użytkowników usenetu. Nie miej pretensji zatem, że
    niektórzy mogą odpowiadać tak, jak odpowiadają.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 5. Data: 2014-10-24 19:55:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > nie zmienisz nicka, nie będziemy Ci odpisywać. Mam nadzieję, że
    > większość grupy podziela moje zdanie. Nie ze względu na preferencje

    ależ powiem Ci, że cała zjednoczona wolna europa podziela Szanownych
    Państwa zdanie...

    P.S.
    na temat proszę...

  • 6. Data: 2014-10-24 20:05:00
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 19:55, platformowe głupki pisze:

    > ależ powiem Ci, że cała zjednoczona wolna europa podziela Szanownych
    > Państwa zdanie...
    >
    > P.S.
    > na temat proszę...

    Spuść się korwinowi do mikke.

  • 7. Data: 2014-10-24 20:12:43
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-10-24 19:16, wolim pisze:

> [...]
    > obrażać dużą ilość użytkowników usenetu. Nie miej pretensji zatem, że
    > niektórzy mogą odpowiadać tak, jak odpowiadają.

    Tępak jest z Siedlec, korzysta z usług firmy Domtel.
    Jego IP to: 85.202.105.129 - nie wiem czy to dynamiczny czy statyczny
    IP, ale niedługo się dowiemy. Założenie filtra powinno być trywialne.

  • 8. Data: 2014-10-24 21:23:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    idź się spusczać w twojej europie.

  • 9. Data: 2014-10-24 21:28:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dodam, że ja nie rozumiem, czemu takie ścierwa jak mandziejewicz i zemła
    sadzą się do niektórych - bez wyraźnego powodu... sadzą się bo taka ich
    misja... dziwne to dla mnie, ale ja nie jestem z europy...

  • 10. Data: 2014-10-24 21:46:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam jesli Ktos sie obraził