  • 1. Data: 2015-01-10 10:40:37
    Temat: czajnik elektryczny
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mój czajnik ma lekko uszkodzoną przezroczystą dolną część
    co powoduje sączenie się wody z dolnej części kontrolki
    http://tnij.org/voebibo
    Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
    aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?
    Wyrzucić jeszcze szkoda.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2015-01-10 19:46:06
    Temat: Re: czajnik elektryczny
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2015 10:40:37 +0100, Krycha napisał(a):

> [...]
    > Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
    > aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?

    To tylko tak wygląda niepozornie - ale nic nie pomoże, powinnaś wyrzucić.
    Miejsce wyjątkowo newralgiczne, bo narażone jednocześnie na duże zmiany
    temperatury i wilgoć/parę, w dodatku plastik na pewno już jest porowaty -
    więc nie ma nieszkodliwego sposobu, aby to trwale zabezpieczyć.

  • 3. Data: 2015-01-10 19:52:10
    Od: XL <i...@g...pl>

> [...]

    > Mój czajnik ma lekko uszkodzoną przezroczystą dolną część
    > co powoduje sączenie się wody z dolnej części kontrolki

    Przed wyrzuceniem czajnika wypróbuj może tylko klej na gorąco (choć wg mnie
    nie ma sensu na dłuższą metę) - ale tylko po idealnym osuszeniu wszystkich
    szczelin i porów w okolicy tego uszkodzenia, tj zagotuj wodę, zaraz wylej
    ją i wysusz ścierką wnętrze i zenętrze czajnika, żeby wszystko było gorące
    i szybko wyschło. To nie wystarczy - postaw czajnik na kaloryferze na jakiś
    tydzień. Potem zaklajstruj uszkodzenie od zewnątrz (z dużym zapasem!)
    klejem na gorąco i używaj czajnika dopiero po całkowitym wystudzeniu i
    zastygnięciu kleju. Jednak nie przewiduję trwałej skuteczności.

  • 4. Data: 2015-01-10 22:31:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Krycha" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
    >aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?

    Pani, tam jes prónd, spróndem rztuf nima!

    Jak masz dzieci to wypierdziel to do kosza. Jak nie masz tez nie zaszkodzi.

  • 5. Data: 2015-01-10 22:45:41
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 10 stycznia 2015 10:40:26 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:
> [...]
    > Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
    > aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?

    Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie
    ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją). Skutecznośc nie będzie duża a
    wrecz może się nie udać.

  • 6. Data: 2015-01-11 13:49:56
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 10 Jan 2015 13:45:41 -0800 (PST), k...@g...com
    napisał(a):

    > Klej typu Kropelka powinien pomóc. Nie musi być do niego super hiper wysuszone. Nie
    ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

    Ale ich potem nie gotują, durniu.

  • 7. Data: 2015-01-11 15:11:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    napisał(a):

    >Ale ich potem nie gotują, durniu.

    chrum, chrum

  • 8. Data: 2015-01-11 16:54:05
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 13:49:52 UTC+1 użytkownik XL napisał:

    Nie ejst szkodliwy ani toksyczny ( protezy takim kleją).

    > Ale ich potem nie gotują, durniu.

    Jesteś tak głupia że żadna ustawa nie reguluje twojej głupoty. Specjalnie nie ma się
    co dziwić. Byłaś nauczycielką.

  • 9. Data: 2015-01-11 17:51:09
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

> [...]
    > Macie jakieś propozycje czy doświadczenie, jak tą część uszczelnić,
    > aby tolerowało wysoką temperaturę oraz nie zatruwało wody?

    Skuteczny klej będzie droższy niż nowy czajnik (<20zł).

    --
    ZZ@private

  • 10. Data: 2015-01-11 19:57:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 11 Jan 2015 08:51:09 -0800 (PST), ZbyszekZ napisał(a):

    > Skuteczny klej będzie droższy niż nowy czajnik (<20zł).

    Ja akurat rozumiem Krychę - do wielu DOBRYCH rzeczy się przyzwyczaiłam na
    tyle, że wszelkimi sposobami je próbowałam ratować, wiele razy.