  • 1. Data: 2015-05-03 09:24:24
    Temat: części do kuchenki gazowej Amica
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Gdzie w Krakowie dostanę części do kuchenki gazowej Amica?
    Muszę wymienić wszystkie 4 przepalone palniki...

  • 2. Data: 2015-05-03 13:14:32
    Temat: Re: części do kuchenki gazowej Amica
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Gdzie w Krakowie dostanę części do kuchenki gazowej Amica?
    Muszę wymienić wszystkie 4 przepalone palniki...

    Pewnie tam gdzie zawsze https://goo.gl/maps/NK3j5. Tylko najpierw zadzwoń.
    Wojtek

  • 3. Data: 2015-05-03 22:31:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "wowa" <w...@g...pl> wrote in message

    > Gdzie w Krakowie dostanę części do kuchenki gazowej Amica?
    > Muszę wymienić wszystkie 4 przepalone palniki...
    >
    > Pewnie tam gdzie zawsze https://goo.gl/maps/NK3j5.
    > Tylko najpierw zadzwoń.

    HB Sprzedaż Części AGD
    Zygmunta Krasińskiego, al. 11c, Kraków
    pon-pt 9:00-18:00, sob 9:00-13:00
    Części zamienne AGD
    do odkurzaczy, lodówek, pralek, kuchenek, robotów kuchennych, zmywarek,
    worki do odkurzaczy
    Telefon: +48124215727
    Fax: +48124215727

    Tak, dzięki, przedzwonię sobie do nich :)

  • 4. Data: 2015-05-04 22:43:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > "wowa" <w...@g...pl> wrote in message

    > HB Sprzedaż Części AGD
    > Zygmunta Krasińskiego, al. 11c, Kraków
    > pon-pt 9:00-18:00, sob 9:00-13:00
    > Części zamienne AGD
    > do odkurzaczy, lodówek, pralek, kuchenek, robotów kuchennych, zmywarek,
    > worki do odkurzaczy
    > Telefon: +48124215727
    > Fax: +48124215727
    >
    > Tak, dzięki, przedzwonię sobie do nich :)

    Załatwiłem wszystko jak należy - polecam ten sklep,
    dobry wybór cześci i znająca się na rzeczy obsługa.

    Dziękuję. Swoją drogą zapomniałem o tym sklepie
    a jak tam dziś byłem to mi się przypomniało że jakieś
    20 lat temu już kupowałem tam części do odkurzacza.
    Skleroza nie boli ale...