  • 1. Data: 2015-05-25 12:23:48
    Temat: czunijk deszczu - nawadnianie
    Od: quent <x...@x...com>

    Witam

    Możecie polecić jakiś czujnik deszczu?
    Mam nieodparte wrażenie, że jest to element systemu, który działa bardzo
    zawodnie ale może się mylę i są jakieś czujniki, które działają dobrze.
    Nie miałem z tym styczności i kompletnie nie wiem co kupić i czy w ogóle
    jest sens.
    Do podlewania mam trawnik ok. 300m2.
    Do tej pory robię włączałem zraszacze ręcznie, chcę jednak kupić
    sterownik no i od razu pomyślałem o tym czujniku deszczu ale czy warto?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2015-05-25 12:40:58
    Temat: Re: czunijk deszczu - nawadnianie
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2015 12:23:48 +0200, quent napisał(a):

> [...]
    > Do tej pory robię włączałem zraszacze ręcznie, chcę jednak kupić
    > sterownik no i od razu pomyślałem o tym czujniku deszczu ale czy warto?

    To zależy, czy masz palec. Mnie wystarczy - wystawiam go za okno i od razu
    wiem, czy pada.
    --
    XL
    Popieram Cejrowskiego! https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

  • 3. Data: 2015-05-25 12:43:21
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-05-25 12:40, Ikselka wrote:

    > To zależy, czy masz palec. Mnie wystarczy - wystawiam go za okno i od razu
    > wiem, czy pada.

    Jakby w domyśle zostawiłem, pewnie niepotrzebnie, że chodzi mi o
    sterowanie nawadnianiem gdy nie ma mnie w domu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2015-05-25 12:52:29
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-25 o 12:40, Ikselka pisze:
    > To zależy, czy masz palec. Mnie wystarczy
    Przypomniałaś mi stary dowcip o mężu, który "nie używał" małżonki oraz o
    tym, jak teściowa sprawdzała, czy wszystko z nim w porządku.
    Jacek

  • 5. Data: 2015-05-25 18:33:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2015 12:43:21 +0200, quent napisał(a):

    > Jakby w domyśle zostawiłem, pewnie niepotrzebnie, że chodzi mi o
    > sterowanie nawadnianiem gdy nie ma mnie w domu.

    A, no to na Twym miejscu bym wobec tego wzięła jeszcze pod uwagę, KTO
    podczas Twej nieobecności stwierdzi, czy aby na pewno pompka ma prąd 3-)

  • 6. Data: 2015-05-25 18:47:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:mjuu8e$ck6$1@dont-email.me...
    > Jakby w domyśle zostawiłem, pewnie niepotrzebnie, że chodzi
    > mi o sterowanie nawadnianiem gdy nie ma mnie w domu.

    Nie obwiniaj siebie - wszyscy normalni zrozumieli o co pytałeś.

  • 7. Data: 2015-05-25 20:56:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek" <k...@a...com> wrote in message
    > Przypomniałaś mi stary dowcip o mężu, który "nie używał" małżonki
    > oraz o tym, jak teściowa sprawdzała, czy wszystko z nim w porządku.

    Musisz go teraz opowiedzieć - wyjścia nie masz :-)

  • 8. Data: 2015-05-25 21:04:18
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-25 o 20:56, Pszemol pisze:
    > Musisz go teraz opowiedzieć - wyjścia nie masz :-)
    http://www.dowcipy.jeja.pl/745,po-kilku-nocach-panna
    -mloda-skarzy.html

  • 9. Data: 2015-05-25 23:51:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 May 2015 21:04:18 +0200, Jacek napisał(a):

    > http://www.dowcipy.jeja.pl/745,po-kilku-nocach-panna
    -mloda-skarzy.html

    Bardziej mi się podoba ten:

    "Po upojnej przygodzie z piękną dziewczyną młody chłopak wyciąga się na
    brzuchu, wyciąga papierosa ze spodni i szuka zapalniczki. Nie może znaleźć,
    więc pyta dziewczynę, czy ma jakąś.
    - Może jakaś jest w górnej szufladzie? - odpowiedziała.
    Otworzył szufladę w szafce przy łóżku i znalazł pudełko leżące wprost na
    oprawionej w ramki fotografii jakiegoś mężczyzny.
    Oczywiście zmartwił się.
    - To twój mąż? - zapytał nerwowo.
    - Nie, głupku - odpowiedziała przytulając się do niego.
    - Twój chłopak?
    - Nie, skąd - odpowiedziała przygryzając jego ucho.
    - No to kto? - zapytał zdezorientowany chłopak.
    Dziewczyna odpowiedziała spokojnie:
    - To ja przed operacją."

  • 10. Data: 2015-05-26 08:08:44
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-25 o 23:51, Ikselka pisze:
    > Dziewczyna odpowiedziała spokojnie:
    > - To ja przed operacją."
    Zapewne tępy jestem, ale jakoś nie widzę tu związku z palcem ;-)
    Jacek