  • 1. Data: 2018-01-08 20:46:02
    Temat: czy jest tu aż taki burżuj
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    co ma podnośnik w obejściu żeby niekomercyjnie podłubać w samochodach?
    Tak jak to mają chłopaki w hamerykańskich domach.

    no ciekaw jestem ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 2. Data: 2018-01-08 21:02:06
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Podnosnik to nie ale kanal i wyciagarke na suficie. Silnik z auta wyciagalem :)

    b.

  • 3. Data: 2018-01-08 21:14:16
    Temat: Re: czy jest tu aż taki burżuj
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budyń pisze tak:

    > podnosnik to nie ale kanal

    kanał nie liczy się I'm sorry ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2018-01-08 21:27:06
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 21:02:08 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Podnosnik to nie ale kanal i wyciagarke na suficie. Silnik z auta wyciagalem :)

    Kanał jest dla bidoków wieśnioków do trzimania zimnioków w zima!
    Wiem, bo mam:)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2018-01-08 21:40:10
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Jest a co ?

  • 6. Data: 2018-01-08 23:34:43
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 08.01.2018 o 21:14, PiteR pisze:

    > kanał nie liczy się I'm sorry ;)

    yhmmm. i potem będziesz leżał na mokrej ziemi zeby zobaczyć jaka jest
    usterka i czy warto samemu, czy lepiej do mechanika i providenta :)

    mam malutki kanał, trudno się do niego wchodzi, ale jak juz cos trzeba
    zrobić, nawet głupi olej spuścić, to się wchodzi, robi, wychodzi i
    koniec. potem nikt się nie pyta a schody były ładne? A śmierdziało
    smarem czy stęchlizną.

    ToMasz

  • 7. Data: 2018-01-09 01:52:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ToMasz pisze tak:

    > yhmmm. i potem będziesz leżał na mokrej ziemi zeby zobaczyć jaka
    > jest usterka i czy warto samemu, czy lepiej do mechanika i
    > providenta :)

    Jak leżał skoro będziesz stał?

    Mechanik to ja ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 8. Data: 2018-01-09 08:35:20
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 08.01.2018 o 21:02, Budyń pisze:
    > Podnosnik to nie ale kanal i wyciagarke na suficie. Silnik z auta wyciagalem :)

    Mam kanał, ale od paru lat wolę dać do mechanika, niż samemu majstrować.
    Ponieważ kanał nie jest używany, to wejście tam wiąże się z
    koniecznością pozbycia się pajęczyn, a potem już droga wolna.
    Mam hak w suficie i ręczną wciągarkę Yale 500 kG ;-)
    Jacek

  • 9. Data: 2018-01-09 10:49:39
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-01-08 o 20:46, PiteR pisze:
    > co ma podnośnik w obejściu żeby niekomercyjnie podłubać w samochodach?
    > Tak jak to mają chłopaki w hamerykańskich domach.
    >
    > no ciekaw jestem ;)

    Ja cały czas kombinuję czy w garażu, który planuję, ma być podnośnik czy
    kanał. W zasadzie chyba lepszy byłby podnośnik, ale to oznacza, że
    musiałbym garaż ze 3,5-4 m zrobić, a to chyba nie przejdzie w moich
    uwarunkowaniach :/

    Pzdr

    --
    /__/_* /

  • 10. Data: 2018-01-09 10:56:09
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 10:49:40 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:

> [...]
    > kanał. W zasadzie chyba lepszy byłby podnośnik, ale to oznacza, że
    > musiałbym garaż ze 3,5-4 m zrobić, a to chyba nie przejdzie w moich

    Podnosnik chyba trzeba zglosic do UDT, a to juz kosztuje...
    np. http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/532/dozor-techn
    iczny-podnosnikow-samochodowych-cz-i.html