  • 11. Data: 2018-01-09 11:03:43
    Temat: Re: czy jest tu aż taki burżuj
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2018-01-09 o 10:56, WS pisze:

    > Podnosnik chyba trzeba zglosic do UDT, a to juz kosztuje...
    > np. http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/532/dozor-techn
    iczny-podnosnikow-samochodowych-cz-i.html

    Tylko jeżeli zawodowo bym się tym zajmował. Do celów własnych nikt Ci
    się o papiery z dozoru pytać nie będzie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2018-01-09 11:09:10
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Podnosnik chyba trzeba zglosic do UDT, a to juz kosztuje...
    > np. http://www.e-autonaprawa.pl/artykuly/532/dozor-techn
    iczny-podnosnikow-samochodowych-cz-i.html

    W domku to sobie Kżyho może nawet pirotechniczny podnośnik zamontować ;)
    A! Byle by nie dało się z tego startować na orbitę bo wtedy to już nie
    UDT sie tym zajmie :D

    Robak

  • 13. Data: 2018-01-09 11:16:14
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, January 9, 2018 at 11:03:44 AM UTC+1, Kżyho wrote:

    iczny-podnosnikow-samochodowych-cz-i.html

    > Tylko jeżeli zawodowo bym się tym zajmował. Do celów własnych nikt Ci
    > się o papiery z dozoru pytać nie będzie.

    a jesli ktos zakabluje? ;)
    albo w razie jakiegos wypadku? odszkdowania / OC / ??

    np. windy dla niepelnosprawnych w domkach jednorodzinnych musza byc zgloszone (+
    chyba potrzebne pozwolenie na budowe na montaz)

  • 14. Data: 2018-01-09 18:58:11
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Kżyho" <k...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kanał. W zasadzie chyba lepszy byłby podnośnik, ale to oznacza, że
    > musiałbym garaż ze 3,5-4 m zrobić, a to chyba nie przejdzie w moich

    mam kanał i podnośnik
    podnośnik dużo wygodnieszy a niewiele droższy jesli nie masz jeszcze kanału
    i dużo większe pole manewru
    nie musze mechaników łaski prosić

  • 15. Data: 2018-01-10 01:17:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Szumek pisze tak:

    > mam kanał i podnośnik
    > podnośnik dużo wygodnieszy a niewiele droższy jesli nie masz
    > jeszcze kanału i dużo większe pole manewru
    > nie musze mechaników łaski prosić

    Zazdraszczam ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 16. Data: 2018-01-10 08:21:27
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > Ja cały czas kombinuję czy w garażu, który planuję, ma być podnośnik czy
    > kanał. W zasadzie chyba lepszy byłby podnośnik, ale to oznacza, że
    > musiałbym garaż ze 3,5-4 m zrobić, a to chyba nie przejdzie w moich

    W zasadzie masz rację.Ja mam kanał, a chętnie idę do sąsiada który ma podnośnik
    Ale - tak z drugiej strony patrząc- to chyba masz jakieś złomy, te samochody,
    znaczy.
    Bo cokolwiek robić, to potrzeba dużo narzędzi i kogoś do pomocy.No to z
    sąsiadem jest to znacznie prostsze.A co będziesz robił.W zasadzie tylko
    zawieszenie- te bardziej się przyda podnośnik.No i wydech, czy skrzynia
    biegów.Ale tu kanał wystarczy.Mój samochód ma 22 lata i idę z nim do sąsiada
    ze trzy razy do roku.W tym dwa, żeby koła zmienić.Reszta wtedy jest przy
    okazji.
    W praktyce- kanał się przydaje bardziej.Tyle, że trochę większy, żebym i ja,
    i parę warzyw się zmieściło.I przetwory na zimę,jeśli spiżarki nie masz.
    Do tego jest świetny.
    Pozdro.abomito