  • 1. Data: 2016-08-15 21:50:17
    Temat: czy kaktusu mozna myc i czym
    Od: a...@g...com

    mam 2 metrowego kaktusa chcialbym go umyc nie wiem czy mozna a jezeli tak to czym?

  • 2. Data: 2016-08-16 12:49:38
    Temat: Re: czy kaktusu mozna myc i czym
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Aug 2016 12:50:17 -0700 (PDT), a...@g...com
    napisał(a):

    > mam 2 metrowego kaktusa chcialbym go umyc nie wiem czy mozna a jezeli tak to czym?

    Prysznicem.

  • 3. Data: 2016-08-16 22:29:31
    Od: l...@g...com

    > Prysznicem.

    Szczotką.

  • 4. Data: 2016-08-16 23:44:08
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2016 13:29:31 -0700 (PDT), l...@g...com
    napisał(a):

    > Szczotką.

    Nie - prysznicem. Najlepiej włożyć do "słuchawki" prysznica kawałek mydła
    dla dzieci albo taki pręcik-wkład do mycia samochodu, odp. wielkości, żeby
    nie zaczopował dopływu wody - i umiarkowanym strumieniem wody polewać
    kaktus. Potem wyjąć mydło i polewać roślinę mocnym strumieniem czystą wodą.
    Woda ma być w miarę chłodna, ale nie zimna.

    PS. Doniczkę przed całą operacją wkładamy do mocnego worka foliowego i
    ściągamy mocno taśmę wokoło podstawy rośliny. Żeby się tam mydliny lub
    detergent nie dostały. W sumie zaszkodzić nie powinny, ale...

  • 5. Data: 2016-08-21 08:33:13
    Od: dziadek2 <d...@w...vectranet.pl>

    W dniu 2016-08-15 21:50, a...@g...com pisze:
    > mam 2 metrowego kaktusa chcialbym go umyc nie wiem czy mozna a jezeli tak to czym?
    Jak miałem cytrynę skierniewicka to myłem ją miękkim pędzlem (do
    malowani obrazów) wodą z dodatkiem kropli Ludwika. Potem to spłukiwałem
    prysznicem w wannie zasłaniając ziemię w donicy folią.

  • 6. Data: 2016-08-21 19:05:49
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Aug 2016 08:33:13 +0200, dziadek2 napisał(a):

    > Jak miałem cytrynę skierniewicka to myłem ją miękkim pędzlem (do
    > malowani obrazów) wodą z dodatkiem kropli Ludwika. Potem to spłukiwałem
    > prysznicem w wannie zasłaniając ziemię w donicy folią.

    A najlepiej myje się kwiatki domowe wystawiając na letni ciepły deszcz -
    woda lekko kwaśna, miękka, roślinki pięknie się umyją.