  • 1. Data: 2016-09-27 17:44:45
    Temat: czynsz za mieszkanie zimą
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    pytanko, ile płaci się czynszu w bloku zimą?
    jeśli cały rok płacę 300 pln miesięcznie,
    to ile będę płacił zimą?

  • 2. Data: 2016-09-27 18:13:50
    Temat: Re: czynsz za mieszkanie zimą
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 września 2016 17:44:51 UTC+2 użytkownik w systemie siła 'PO/EU
    napisał:
    > pytanko, ile płaci się czynszu w bloku zimą?
    > jeśli ,cały rok płacę 300 pln miesięcznie
    > to ile będę płacił zimą?

    Jeśli przyjmiemy że zima to 3 miesiące to mi wychodzi że:
    3x300 pln=900 pln.;)

  • 3. Data: 2016-09-27 18:14:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w systemie siła 'PO/EU pisze tak:

    > pytanko, ile płaci się czynszu w bloku zimą?
    > jeśli cały rok płacę 300 pln miesięcznie,
    > to ile będę płacił zimą?

    300 pln :)

    --
    Piter

    Na czym polega remont generalny domu w Anglii?
    Na wymianie dywanów.

  • 4. Data: 2016-09-27 19:18:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > 300 pln :)

    nie. Specjalnie dla głupka będzie podwyżka do 3000 :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-09-27 19:38:08
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no tak,małe zamieszanie
    jeśli latem płacę 300pln / miesiąc
    to ile będe płacił zimą?

  • 6. Data: 2016-09-28 13:46:45
    Od: Agent0700 <k...@w...pl>

    W dniu 2016-09-27 o 19:38, w systemie siła 'PO/EU pisze:
    > no tak,małe zamieszanie
    > jeśli latem płacę 300pln / miesiąc
    > to ile będe płacił zimą?

    zapytaj się właściciela mieszkania albo jeśli to twoje mieszkanie to
    administratora.

    Ale wiem, trudno na to wpaść samemu dlatego dobrze, że pytasz
    mądrzejszych od siebie :-)

  • 7. Data: 2016-09-29 21:34:15
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał w wiadomości grup

    >no tak,małe zamieszanie
    >jeśli latem płacę 300pln / miesiąc
    >to ile będe płacił zimą?

    gdybyś byl myślący zaproponowałbym sprawdzenie w umowie, ale ponieważ nie
    dasz rady podpowiem, ze będziesz płacił: FHUJ