  • 1. Data: 2018-09-25 08:29:52
    Temat: czyszczenie kominu - gaz
    Od: kacepr <c...@g...com>

    Witam
    Co ile czyscicie komin mając ogrzewanie gazowe ?
    Sprawdzałem 2 lata temu to czysciutko było

  • 2. Data: 2018-09-25 17:11:05
    Temat: Re: czyszczenie kominu - gaz
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    kacepr wrote:
    > Witam
    > Co ile czyscicie komin mając ogrzewanie gazowe ?
    > Sprawdzałem 2 lata temu to czysciutko było

    Obowiązek wykonywania przeglądów kominowych wprowadzono ustawą o prawie
    budowlanym w 1994 roku.
    Przewody wentylacyjne powinny być czyszczone raz w roku, spalinowe (od
    kotłów i piecyków gazowych) - co pół roku, a dymowe (od kominków, pieców na
    ekogroszek i inne paliwa stałe) - co kwartał. Nieprzestrzeganie tych
    przepisów grozi grzywną.

    --
    Pozdr.
    T.