  • 1. Data: 2015-05-26 16:02:20
    Temat: dach kopertowy czy dwuspadowy na pomieszczeniu gpospodarczym
    Od: "decore-meble.pl" <z...@g...com>

    witam

    zalalem fundamenty na pom gospodarcze na dzialce 4,70 x4,90. POmieszczenie ma sluzyc
    głownie na skład opału i narzedzi ale moze czasem samochodem tez wjade. Dach bedzie
    blachodachowkowy - taki mam na domu- tylko nie wiem czy isc w strone dwuspadówki czy
    raczej kopertowego ?

    rozumiem ze jak zrobie brame garazowa dla pom gospodarczego to ie stanie sie ono
    automatycznie garazem ?

    pozdrawiam

    zt

    http://decore-meble.pl
    Meble z drewna brzozowego

  • 2. Data: 2015-05-26 16:19:38
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "decore-meble.pl" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > wjade. Dach bedzie
    > blachodachowkowy - taki mam na domu- tylko nie wiem czy isc w strone

    Jak blacha to dwuspadowy wyjdzie taniej - zejdą pełne arkusze bez docinania
    i mniej obróbek.
    Dodatkowo jeśli budynek będzie ocieplony to jak zrobisz szczelinę
    wentylacyjna nie będzie się tak ogrzewał od słońca, w kopertowym wentylacja
    przestrzeni pod blachą jest znacznie utrudniona.

    > rozumiem ze jak zrobie brame garazowa dla pom gospodarczego to ie stanie
    > sie ono automatycznie garazem ?

    Nie stanie, ale w pomieszczeniu gospodarczym nie wolno ci trzymać auta :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2015-05-26 18:23:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 26 maja 2015 16:20:24 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    rozumiem ze jak zrobie brame garazowa dla pom gospodarczego to ie stanie

    > Nie stanie, ale w pomieszczeniu gospodarczym nie wolno ci trzymać auta :-)

    zdroworozsądkowo - owszem. I urzednik z gminy tez sobie tak moze pomysleć. Ale jest
    na to jakis przepis? Zdaje sie ze nie ma -mozna sie czepic sposobu uzytkowania. Ale
    znacznie trudniej sie czepic gdy obiekt ma cechy uzytkowe zgodne z biezacym
    uzytkowaniem. Zatem ten budynek trzeba zaprojektowac dokladnie jak garaz ino nazwac
    inaczej.

    b.

  • 4. Data: 2015-05-27 08:53:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > zdroworozsądkowo - owszem. I urzednik z gminy tez sobie tak moze pomysleć.
    > Ale jest na to jakis przepis?

    Jest bo urzędnicy chodzą po wsiach i wlepiają kary.

    Bo oczywiście ludzie kombinowali zamiast garażu zgłoszę że to budynek
    gospodarczy i będę płacił niższy podatek.

    Osobiście uważam że to bezsens ale jak wiele innych wynika wprost z
    faworyzowania rolników - gdyby była jedna stawka podatku to problem by
    zniknął.

    Pozdrawiam
    Ergie