  • 1. Data: 2017-06-13 12:20:42
    Temat: daszek nad wejściem - czym pokryć
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    dom piętrowy z dachem płaskim, przy wejściu jest kilka schodków i nad
    nimi daszek. Na daszku położone płyty pcv jakiegoś koloru (były kiedyś,
    bo teraz wyglądają tragicznie) - z wyglądu jak blacha trapezowa.
    Co dać żeby wyglądało to dobrze i długo? Na pewno blacha odpada, bo jest
    za głośna.
    W tej chwili płyty mocowane są do poprzeczek z desek (co kilkadziesiąt -
    ok. 40-50cm - jest deska na sztorc, od spodu zabudowane sidingiem, na
    wierzchu właśnie te płyty). Żona wymyśliła sobie coś z kształtu
    wyglądającego jak dachówka, a zrobione jakby z papy - podaję z pamięci,
    bo wiem że kiedyś coś takiego widziałem, ale nie wiem jak się nazywa. No
    ale do tego musiałbym chyba robić pod spód stelaż z deseczek, bo nie
    przymocuję tego tak jak tej "plastikowej blachy" trapezowej ;)

    Łukasz

  • 2. Data: 2017-06-13 12:27:26
    Temat: Re: daszek nad wejściem - czym pokryć
    Od: quent <x...@x...com>

    On 13.06.2017 12:20, ddddddddddddd wrote:
> [...]
    > ale do tego musiałbym chyba robić pod spód stelaż z deseczek, bo nie
    > przymocuję tego tak jak tej "plastikowej blachy" trapezowej ;)

    Płyta dibond.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2017-06-14 12:32:02
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 13 Jun 2017 12:20:42 +0200, ddddddddddddd napisał(a):

> [...]
    > wyglądającego jak dachówka, a zrobione jakby z papy - podaję z pamięci,
    > bo wiem że kiedyś coś takiego widziałem, ale nie wiem jak się nazywa.

    Gont bitumiczny. Bardzo fajny, wdzięczny, łatwy w układaniu, trwały, i -
    IMHO - estetyczny materiał.

    Tylko uwaga, bo jest dosyć ciężki. I wcale nie jest tak pomijalnie tani,
    jak się wydaje.

    --
    Yakhub

  • 4. Data: 2017-06-14 17:49:31
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.06.2017 o 12:32, Yakhub pisze:

    > Gont bitumiczny. Bardzo fajny, wdzięczny, łatwy w układaniu, trwały, i -
    > IMHO - estetyczny materiał.
    >
    > Tylko uwaga, bo jest dosyć ciężki. I wcale nie jest tak pomijalnie tani,
    > jak się wydaje.
    Popieram, a przy tym jest cichy i nie będzie bębnić w czasie deszczu.
    JAcek