  • 1. Data: 2018-06-22 21:03:04
    Temat: deska kompozytowa na taras pod dachem
    Od: decore <r...@g...com>

    Witam

    mam 22m2 tarasu 303x740 i chcialbym to zrobic estetycznie i nie przesadnie drogo.
    Bede robil sam, mam 1,5 prawej reki i 0,5 lewej:)

    Dusza by chciala drewno ale nie mam ochoty olejowac bo do olejowania mam juz
    balustrady i barierki - to wystarczy. Egzotyczne drewno jest bardzo drogie ale daje
    poczucie trwalosci i dobry wyglad. Deski sosnowej czy naszego swierka nie bede kladl
    bo szkoda mojej roboty. no i zostaje deska tarasowa kompozytowa - tez nie najtansza
    albo cos z promo modrzewia syberyjskiego

    Kilka metrow kw tego tarasu jest narazona na deszcz i snieg - krawedz najbardziej
    poludniowa - reszta raczej bedzie miala znosnie warunki.

    Wziac kompozyt ale troche lepszy za 150zl/m2 ? czy modrzew syberyjski ?

    legary chce zrobic debowe

    jak ktos przerabial temat prosze o pomoc

    dzieki
    rt

  • 2. Data: 2018-06-22 21:27:18
    Temat: Re: deska kompozytowa na taras pod dachem
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.06.2018 21:03, decore pisze:

    > Wziac kompozyt ale troche lepszy za 150zl/m2 ? czy modrzew syberyjski ?
    > legary chce zrobic debowe
    > jak ktos przerabial temat prosze o pomoc

    Niedawno pomagałem znajomemu układać panele kompozytowe na tarasie,
    o takie: https://sklep.prostybalkon.pl/
    Cena 130 zł/m2. Praca lekka, łatwa i przyjemna - układa się je jak
    klocki Lego. Panele nie wymagają legarów, gwoździ, śrub itp. W trzech
    20 m2 ułożyliśmy w dwie godziny. Potem przez godzinę podziwialiśmy
    efekt naszej roboty, przy porterze. Wyglądało to nieźle.

  • 3. Data: 2018-06-22 21:28:17
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    Ja zrobiłem całość z modrzewia polskiego, olejowanie to raptem 3-4h na rok. Drewno to
    drewno, żaden kompozyt tego nie odda

  • 4. Data: 2018-06-23 01:29:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 czerwca 2018 21:03:06 UTC+2 użytkownik decore napisał:

    > Wziac kompozyt ale troche lepszy za 150zl/m2 ? czy modrzew syberyjski ?

    Przy 22m2 wyżebrałbym na tego egzotyka (od 200 pln / m2 zdaje się).
    Jak nie - to nasz polski modrzew - ok 45-50 / m2, daje radę. Olejowanie
    raz w roku wystarczy. Użytkuję 6-7 rok :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2018-06-23 09:02:53