  • 1. Data: 2021-04-09 11:19:32
    Temat: do czego stosuje się połówki rusztowania warszawskiego
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    Chodzi mi o małe ramy. Bo chyba nie jako 4-elementowy podest?

  • 2. Data: 2021-04-12 13:12:09
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-04-09 o 18:37, lleeoo pisze:

    > Ja ich używałem do murowania, 2 duże + 2 małe, całość na kółkach.
    > Łatwo tym się jeździło po płycie i mieści się lepiej w zakamarki
    > niż standardowe warszawskie.

    Ale przeciez one maja inną długość - jak to łączyłeś?

  • 3. Data: 2021-04-12 17:18:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2021-04-12 o 15:42, lleeoo pisze:
> [...]
    message:r>> Chodzi mi o małe ramy. Bo chyba nie jako 4-elementowy podest?> > Ja ich
    używałem do murowania, 2 duże + 2 małe, całość na kółkach.> Łatwo tym się jeździło
    po płycie i mieści się lepiej w zakamarki> niż standardowe warszawskie.> Ale
    przeciez one maja inną długość - jak to łączyłeś?

    > Wydaje mi się to "oczywistą oczywistością" rama długa definiuje
    > długość rusztowania, rama krótka szerokość. Średnice rury są te
    > same więc wkładasz jedną w drugą.
    > Stosując ramy pełne masz wieżę 1,2mx1,2m stosując połówki 1,2mx0,6m.

    już kumam. Myślałem, że z tych połówek robi się rusztowanie o podstawie
    kwadratu i to za cholerę mi nie pasowało.
    dzięki:))))))

  • 4. Data: 2021-04-14 20:16:31
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-04-09 18:37, lleeoo wrote:
    > Ja ich używałem do murowania, 2 duże + 2 małe, całość na kółkach.
    > Łatwo tym się jeździło po płycie i mieści się lepiej w zakamarki

    oraz kiedy trzeba postawić rusztowanie na spocznikach czy schodach