  • 1. Data: 2017-06-12 00:38:30
    Temat: dom autonomiczny
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    ciekawostka
    https://www.youtube.com/watch?v=MhW11N8woDw

  • 2. Data: 2017-06-12 01:44:42
    Temat: Re: dom autonomiczny
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.06.2017 00:38, Krzysztof Garus wrote:
    > ciekawostka
    > https://www.youtube.com/watch?v=MhW11N8woDw

    Zapłacisz jak ci się wszystkie te zabawki popsują po kilku latach. Albo
    szybciej, jak piorun przywali albo zacznie dach przeciekać.

  • 3. Data: 2017-06-12 09:39:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 12 Jun 2017 01:44:42 +0200, KIKI

    > Zapłacisz jak ci się wszystkie te zabawki popsują po kilku latach. Albo
    > szybciej, jak piorun przywali albo zacznie dach przeciekać.

    Inwestor w trakcie budowy z góry zapłacił za te 25 lat "niezalezności".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2017-06-12 09:43:25
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 00:38:32 UTC+2 użytkownik Krzysztof Garus
    napisał:
    > ciekawostka
    > https://www.youtube.com/watch?v=MhW11N8woDw

    "Mieszkamy" - dach nieskonczony, betoniarka jeszcze z budowy nie wyjechala.
    Ile mieszkaja - dwa dni? :-) Pogadamy po pierwszej grubszej zimie :-)

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2017-06-12 11:26:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Hobbyscie nikt nie zabroni. Jak bogaty to nie musi liczyc ile go wyjdzie wytworzenie
    i zmagazynowanie kilowatogodziny. Taniej niz z sieci nie bedzie.

  • 6. Data: 2017-06-12 11:30:11
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 09:43:26 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > "Mieszkamy" - dach nieskonczony, betoniarka jeszcze z budowy nie wyjechala.
    > Ile mieszkaja - dwa dni? :-) Pogadamy po pierwszej grubszej zimie :-)

    ano wlasnie, czym on to chce ogrzewac? własnym prundem?

    b.

  • 7. Data: 2017-06-12 11:33:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Komin widac, w kozie napala i w jednym pokoju beda cieplo mieli. Pradu dla ledowek
    wystarczy. Poza tym wczesnie beda chodzili spac.

  • 8. Data: 2017-06-12 11:48:49
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 11:30:12 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > ano wlasnie, czym on to chce ogrzewac? własnym prundem?

    Nie uciagnalby. Smieszy mnie ton tego goscia jaki to on niezalezny od
    innych - jakby sam stworzyl ze slomy i krowiego gowna akumulatory i solary
    to moglby tak mowic. Gosciu widac z tych co wszedzie widza zielone ludziki
    - wszyscy to niewolnicy systemu i instytucji, musza placic za prad i wode,
    szkoda tylko ze nie zauwaza ze on jest najwieksza ofiara / owieczka
    producentow nowych technologii bo z gory zaplacil wiecej niz kazdy
    "tradycyjny" uzytkownik zaplaci do konca swojego zycia za prad i wode :-)

    Tez jestem ciekawy jak ma rozwiazane ogrzewanie - az go zasubskrybuje :-)

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2017-06-12 12:07:57
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.06.2017 11:26, Zenek Kapelinder wrote:
    > Hobbyscie nikt nie zabroni. Jak bogaty to nie musi liczyc ile go wyjdzie
    wytworzenie i zmagazynowanie kilowatogodziny. Taniej niz z sieci nie bedzie.

    Oczywiście, że nie będzie. A alektronika psuje się po kilku latach. Mnie
    się popsuło już wzystko przez 10 lat. Nawet spłuczki, zawiasy, zamki, bramy.

  • 10. Data: 2017-06-12 12:40:43
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 12 czerwca 2017 12:08:00 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

    > Oczywiście, że nie będzie. A alektronika psuje się po kilku latach. Mnie
    > się popsuło już wzystko przez 10 lat. Nawet spłuczki, zawiasy, zamki, bramy.

    Widac celujesz w najnizsza polke (tak sprzety jak i robotnicy ;)
    Mi sie do tej pory zepsula jedynie indukcja. Znalazlem na hiszpanskim
    e-bayu nowa plyte glowna (z demontazu rozbitkow), zaplacilem 200 pln i
    dziala dalej :) Jak gowno kupisz to tak tez bedziesz mial.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.