  • 11. Data: 2020-03-30 23:32:25
    Temat: Re: dom z płyty warstwowej
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Współczesny drewniak.

    Ty masz łeb, bałuciarski - by blaszany garaż ocieplony PUR-em
    nazywać drewniakiem. Podobnie zresztą jak zagipsowany w ścianie
    przedłużacz - nazywać zespolonym gniazdkiem podtynkowym.

  • 12. Data: 2020-03-30 23:56:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Byle kto a zwłaszcza byle kundel nie jest mnie w stanie obrazić.

  • 13. Data: 2020-04-01 10:46:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 30 Mar 2020 12:59:57 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Jak rozumiem taki dom bedzie drogi w utrzymaniu bo jta płyta słabo
    > izoluje?

    No przecież o tym uczciwie uprzedza w opisie, że ma duży współczynnik
    cieplny.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2020-04-01 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > No przecież o tym uczciwie uprzedza w opisie, że ma duży współczynnik
    > cieplny.

    No ale koledzy pisza ze to nie prawda i ze akurat jeżeli chodzi o
    ocieplenie to ta płyta jest ok a problemem sa kwestie trudnego
    prawiidłowego montazu i trwałosci połączen.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 15. Data: 2020-04-01 13:26:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 1 kwietnia 2020 12:59:54 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Marek f...@f...com ...

    > No ale koledzy pisza ze to nie prawda i ze akurat jeżeli chodzi o
    > ocieplenie to ta płyta jest ok a problemem sa kwestie trudnego
    > prawiidłowego montazu i trwałosci połączen.

    myśle ze warstwowo układają się posty rzeczowe i ironiczne, tak łatwo tego nie
    rozgryziesz :)
    Więc tak - bez ironii - parametry cieplne ściany warstwowej mogą być świetne.
    Nazwa sciana warstwowa jest dość ogólna -to dwie płyty w srodku ocieplenie. Płytami
    moze być metal, ale moze być osb. Ociepleniem PUR czy wełna.
    itd

    b.

  • 16. Data: 2020-04-01 21:26:39
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Płyta warstwowa nie ściana, wypełnieniem jest styropian, PIR lub
    > wełna.

    To jak ściany 3 warstwowe.
    K.

  • 17. Data: 2020-04-01 21:37:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.04.2020 o 21:26, Kadar pisze:

    > To jak ściany 3 warstwowe.

    Ma się rozumieć: blacha zewnętrzna robi za warstwę z cegły,
    wełna za wełnę a blacha wewnętrzna - za kolejną warstwę
    z cegły. No, prawdziwa ściana 3 warstwowa w garażu blaszanym.

  • 18. Data: 2020-04-02 17:40:27
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Ma się rozumieć: blacha zewnętrzna robi za warstwę z cegły,
    > wełna za wełnę a blacha wewnętrzna - za kolejną warstwę
    > z cegły. No, prawdziwa ściana 3 warstwowa w garażu blaszanym.

    I już jest hasło reklaomowe: dom na sprzedaż - ściany 3 warstwowe!
    K.

  • 19. Data: 2020-04-02 18:52:18
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2020 01:43:17 UTC-5 użytkownik uciu napisał:
    > Koło mnie ktoś budował 2 bliżniaki.
    > Płyta fundamentowa, stelaż metalowy i na to płyta warstwowa (na dachu też).
    > Myślałem, że ktoś sobie buduje jakiś magazyn a tu pokazało się ogłoszenie, że to
    mieszkania...
    > Kto to kupi..... i to za taką kase...
    > https://www.otodom.pl/oferta/dom-w-zasiegu-miasta-do
    -zamieszkania-ID45bqj.html#f8c676d70f

    Czy ktos kupi to jedno. Czy taka budowa ma sens to drugie.

    Taka plyta moze byc ciepla. Jak odpowiednio gruba.
    Ile trzeba tej grubosci to latwo oszacowac.
    http://termopanele.com.pl/styropian-vs-poliuretan
    tu pisza 10vs6 cm.

    Inna sprawa to fakt czy ta pianka sie nie zdegeneruje po czasie albo z powodu ciepla
    w lecie albo czy woda jak podcieknie to jej tez nie zaszkodzi.
    Jakby mialo kosztowac 100kpln (dajmy na to roczny zarobek) to ja bym zbudowal.
    Za pol miliona to bym se pewnie wybral cos ciekawszego albo zazyczyl budowe z
    mozliwoscia przewiezienia tego domku gdzies indziej.