  • 1. Data: 2018-04-11 05:48:07
    Temat: domek dla dzieci - na czym podstawic
    Od: melex <m...@f...pl>

    witam
    na czym postawic domek dla dziecki ze zjezdzalnia ?
    normalnie na ziemi czy dac jakies betonowe klocki zeby drewno nie
    pruchnialo ?

  • 2. Data: 2018-04-11 08:26:22
    Temat: Re: domek dla dzieci - na czym podstawic
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > na czym postawic domek dla dziecki ze zjezdzalnia ?
    > normalnie na ziemi czy dac jakies betonowe klocki zeby drewno nie
    > pruchnialo ?

    Na ziemi, będzie mniej trwałe, ale bezpieczniejsze.
    Beton jest twardy, można o niego guza nabić.
    Trwałość konstrukcji musisz systematycznie sprawdzać, bo stanowi zagrożenie
    dla życia,
    w razie zmurszenia , jakiegoś istotnego elementu, więc może pomyśl czy
    warto?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2018-04-11 08:40:33
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 11.04.2018 o 05:48, melex pisze:
    > witam
    > na czym postawic domek dla dziecki ze zjezdzalnia ?
    > normalnie na ziemi czy dac jakies betonowe klocki zeby drewno nie
    > pruchnialo ?

    Widzialem ostatnio w obim takie plyty chodnikowe z gumy (takie jak na
    placach dla dzieci w makdonaldach). Moze to by sie nadalo. Na moj gust
    chyba troche za miekkie ale gdyby pod to wlozyc bloczek betonowy to by
    sie ustabilizowalo i bylo bezpieczne.

  • 4. Data: 2018-04-11 08:42:46
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 11.04.2018 o 08:26, Stokrotka pisze:

> [...]
    > zagrożenie dla życia,
    > w razie zmurszenia , jakiegoś istotnego elementu, więc może pomyśl czy

    Zanim konstrukcja zmurszeje to dzieci przestana juz byc dziećmi. Z
    wyjatkiem elementow stojących bezpośrednio na ziemi. Je trzeba
    odizolowac i zabezpieczyc.

  • 5. Data: 2018-04-11 09:27:50
    Od: bask <s...@g...com>

    Kupiłem w castoramie takie bloczki betonowe imitujace drewno fi39, moze
    sie sprawdza :)

  • 6. Data: 2018-04-11 20:31:52
    Od: "Stokrotka" <o...@i...pl>

    > Zanim konstrukcja zmurszeje to dzieci przestana juz byc dziećmi. Z
    > wyjatkiem elementow stojących bezpośrednio na ziemi. Je trzeba odizolowac
    > i zabezpieczyc.

    Nie doceniasz naszego klimatu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 7. Data: 2018-04-17 04:04:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak juz na czyms postawisz to zrob ogrodzenie z drutu zyletkowego zeby dzieci farby
    nie porysowaly.