  • 1. Data: 2014-10-02 10:06:00
    Temat: domek ogrodowy - kupowac czy robic ?
    Od: z...@g...com

    Witam

    niestety garazu mam malo i juz nie moge zmiescic wszystkich gratów. Rozgladam sie
    zeby zrobic/kupic domek ogrodowy, garaz blaszak odpada - dzialka jest w trapezie i
    praktycznie wszsytko mam od frontu. blaszaka nie ma jak schowac w glebi dzialki.

    ogladalem domki ogrodowe lokalnych prducentow tak do 3 tys pln za 2x3 m i jakby sie
    dobrze oprzec to by te misterne konstruckje runely- rejon Minska Mazowieckiego - ale
    fakt jest to zrobione estetycznie w miare. Ja z ta estetyka mialbym najwieksze
    problemy. Sie zastanawiam czy wziac sie samemu, wylac plyte betonu i zrobic sobie
    taki domek czy szukac czegos sensownego dalej. Wczesniej mnie necił garaz blaszany
    ale tynkowany ale cene mnie zniechecila - 4x5 - prawie 10 tys

    moze rozwiazaliscie jakos takie problemy albo mozecie polecic kogos sensownego?

    pozdrawiam
    rt

    http:// decore-meble.pl

  • 2. Data: 2014-10-02 10:16:34
    Temat: Re: domek ogrodowy - kupowac czy robic ?
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-10-02 o 10:06, z...@g...com pisze:

    > moze rozwiazaliscie jakos takie problemy albo mozecie polecic kogos sensownego?

    Ja mam od ponad 7 lat taki domek w wersji 2,7x3,2 m:

    http://www.batpol.com/node/16

    Stoi na 25 bloczkach betonowych, nie przecieka, drzwi otwierają się
    nadal bez problemu. Ekipa przywiozła go i zmontowała na wcześniej
    przygotowanych i wypoziomowanych bloczkach w ciągu 5 h.

    T.

  • 3. Data: 2014-10-02 10:24:05
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > moze rozwiazaliscie jakos takie problemy albo mozecie polecic kogos sensownego?

    Jeśli masz czas, narzędzia i troche umiejętności do majsterkowania to
    zrób sam.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z