  • 11. Data: 2019-01-10 13:18:34
    Temat: Re: drzwi zewnętrzne
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-01-10 o 12:59, Pete pisze:
> [...]
    90mm-inox-4-zd3-i7703730745.html

    > Ani na allegro ani na stronie nie ma informacji o wartości U (a
    > producent nazywa je pasywne bo... ?)
    >
    > Chyba tylko ze względu na grubość tych drzwi.

    I dodam jeszcze, że ja wstępnie typowałem CAL, Wikęd i Wiśniowski.
    Ale ostatecznie (dali dobry rabat za okna) i tak kupiłem razem z oknami,
    czyli Yawal.
    --
    Pete

  • 12. Data: 2019-01-10 20:05:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    5 tysiecy za jedne drzwi to prawie moj roczny czynsz z woda i smieciami. Jeszcze
    kilka takich tematow i przestane uzywac okularow do czytania.

  • 13. Data: 2019-01-10 20:45:07
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 20:05:05 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > 5 tysiecy za jedne drzwi to prawie moj roczny czynsz z woda i smieciami. Jeszcze
    kilka takich tematow i przestane uzywac okularow do czytania.

    moze u ciebie są z dykty, nie wiemy jak mieszkasz.

    b.

  • 14. Data: 2019-01-10 20:52:40
    Od: ń <k...@t...sie>

    Aluminiowe?

    -----

  • 15. Data: 2019-01-10 20:56:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    My tez nie wiemy jak Ty mieszkasz. Nie moge miec z dykty bo budynek zabytkowy. Drzwi
    sa praktycznie nowe bo zostaly odtworzone na podstawie zachowanych zdjec i
    dokumentacji, podobnie jak kinkiety na klatce schodowej. Najlepsze jest to ze Ty tez
    za nie zaplaciles. Konserwator zabytkow dal na nie kase.

  • 16. Data: 2019-01-10 21:07:39
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 stycznia 2019 20:56:59 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > My tez nie wiemy jak Ty mieszkasz.

    nijak, buduje dom energooszczedny to i drzwi maja być stosownie ciepłe. 3200zł
    najnizaej widze z róznych ofert

> [...]
    klatce schodowej.

    >Najlepsze jest to ze Ty tez za nie zaplaciles. Konserwator zabytkow dal na nie kase.

    jesli myslisz ze mi zal to się mylisz - zycze ci wszystkiego najlepszego a potatki
    moje niech i na ciebie idą

    b.