  • 1. Data: 2017-09-19 13:04:31
    Temat: dystanse pod murłatą???
    Od: uciu <a...@g...com>

    czesc,

    niestety wyszła kolejna niedoróbka firmy co robiła strop..
    Belka nad garazem jest niższa o 2cm a wieniec obok jest wyższy o 4cm niź to co mówi
    projekt.
    Tym samy fachowcy od dachu by zachować dwie równoległe połacie dachu musieli podłożyć
    6cm podkładki pod murłate.

    https://drive.google.com/open?id=0B4KSrsfTQATINWJicE
    dRMUNOVHc

    Twierdzą, że tak może być, że już tak robili...że mam to potem zaszałować i wlać
    beton pod murłate lub nie robić nic i będzie też ok.

    NIe bardzo mi się to podoba ale jak się znam.
    Jak to najlepiej naprawić - nie dam rady wymienić murłaty bo cała wieźba już stoi.

    Co lepiej zrobić - dać wiecej podkładek - pod każdą krokwie czyli co 80cm czy zalać
    to betonem. Przy zalaniu drewniane podkładki mogę zastąpić betonowymi.

    Dzieki
    uciu

  • 2. Data: 2017-09-19 15:11:58
    Temat: Re: dystanse pod murłatą???
    Od: w...@g...com

> [...]
    to betonem. Przy zalaniu drewniane podkładki mogę zastąpić betonowymi.

    A może zostawić jak jest, czyli murłata oparta o te drewniane podkładki, a w
    szczeliny wbić na styk wycięte grube dechy. I jeszcze gwoździem tą dechę z murtatą
    połączyć. Ale nie jestem fachowcem, więc takie luźne spostrzeżenie.

    pzdr
    Bogdan

  • 3. Data: 2017-09-19 15:16:53
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 15:12:00 UTC+2 użytkownik w...@g...com napisał:

> [...]
    połączyć. Ale nie jestem fachowcem, więc takie luźne spostrzeżenie.

    To tez jest jakies rozwiązanie i trzeba będzie wybrać najlepsze:-)

    Pokazałem zdjęcie majstrowi od stopu i wieńca... powiedział ze mogli przesunąć środek
    dachu, że ta różnica w wysokości względem projekt to granica błedu....że nigdy nie ma
    dokładnie jak w projekcie. BRAK SŁÓW

  • 4. Data: 2017-09-19 17:48:53
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-09-19 o 15:16, uciu pisze:

> [...]
    środek dachu, że ta różnica w wysokości względem projekt to granica błedu....że nigdy
    nie ma dokładnie jak w projekcie. BRAK SŁÓW

    Podobno dokładność w budownictwie to +/- 1 cm.

    yabba

  • 5. Data: 2017-09-19 19:00:05
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Podobno dokładność w budownictwie to +/- 1 cm.
    >
    > yabba

    Jeden taki był co mawiał że 1m... ale go zwolnili szkoda taki talent! ;)

    Robak

  • 6. Data: 2017-09-19 21:01:36
    Od: uciu <a...@g...com>

    Po powrocie z roboty okazało się, że majstry problem rozwiązali.... zaszałowali i pod
    murłate nalali betonu między tymi podkładkami. Dali tez dodatkową folie.
    Czyli jest belka folia 1mm, 8cm netonu, folia 1mm, murłata....

    https://drive.google.com/file/d/0B4KSrsfTQATIeTBWdUN
    KU3IxUWc/view?usp=sharing

    Mam nadzieje ze za mojego zycie tego nie bede musiał poprawiać, że coś zacznie gnić
    itp bo mieszane mam uczucia co do tego rozwiązania.

    uciu

  • 7. Data: 2017-09-20 08:33:14
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Tue, 19 Sep 2017 12:01:36 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam nadzieje ze za mojego zycie tego nie bede musiał poprawiać, że coś zacznie gnić
    itp bo mieszane mam uczucia co do tego rozwiązania.

    Bendziepanzadowolony....

    --
    Yakhub