  • 1. Data: 2020-10-08 21:58:00
    Temat: dziwny, nieprzyjemny, zapach owoców derenia
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    ... pojawił sie po raz pierwszy w zeszłym roku, 2019.
    W tym roku jest jakby łagodniejszy, ale nadal nieprzyjemny.
    Zapach ten ujawnił się, gdy zalałam owoce gorącą wodą, w celu zrobienia
    soku.
    Kilka lat temu robiłam sok z owoców tego derenia, w ten właśnie sposób.
    Wyszedł smaczny i aromatyczny.
    Co mogło spowodować niejadalność owoców?
    Komuś z Was przydarzyło się coś podobnego?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2020-10-11 13:13:42
    Temat: Re: dziwny, nieprzyjemny, zapach owoców derenia
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 8.10.2020 o 21:58, Krycha napisała:

> [...]
    > Wyszedł smaczny i aromatyczny.
    > Co mogło spowodować niejadalność owoców?

    Wiek. Stare zgredy "pachną inaczej". W tym przypadku też "inaczej
    smakują".

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni.