  • 1. Data: 2020-10-07 21:10:25
    Temat: dzrzwi na klatce schodowej
    Od: Magda Kołodziejczyk <f...@g...com>

    A ja mam taki mały problem. Mam domek parterowy z poddaszem użytkowym i oczywiście na
    górę prowadzą schody i chciałabym mieć zamykaną klatkę na zimę a jednocześnie żeby to
    ładnie wyglądało. Nie chcę żeby z góry mi wiało. Myślałam o jakiejś szybie przesuwnej
    w górę albo coś podobnego, a z boku szybę.
    Proszę o wskazówki

  • 2. Data: 2020-10-07 21:36:04
    Temat: Re: dzrzwi na klatce schodowej
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-07 o 21:10, Magda Kołodziejczyk pisze:
> [...]
    na górę prowadzą schody i chciałabym mieć zamykaną klatkę na zimę a jednocześnie żeby
    to ładnie wyglądało. Nie chcę żeby z góry mi wiało.

    Dlaczego by Ci miało wiać? ja tez mam otwartą klatkę i nie wieje.
    Wystarczy po prostu grzać cały dom a nie tylko dół.

    >Myślałam o jakiejś szybie przesuwnej w górę albo coś podobnego, a z boku szybę.

    Wg mnie najlepsze będą zwykłe drzwi, ewentualnie jakieś rozsuwane jak do
    szafy.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2020-10-08 13:55:04
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 07.10.2020 21:10, Magda Kołodziejczyk wrote:
    > Myślałam o jakiejś szybie przesuwnej w górę albo coś podobnego, a z boku szybę.

    A na górze klatki, na wyjściu na poddasze może dać drzwi?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2020-10-09 13:09:30
    Od: Czesio Wesoły <z...@g...com>

    Ja w podobnym celu przyciąłem odpowiednio dwie płyty ze sklejki 5mm i kładę je
    zakrywając otwór w stropie tak jak widać na zdjęciach:
    https://drive.google.com/file/d/1mxuvEoK2BHdy6dHFJEe
    dyt9IgEpgGJdk/view?usp=sharing
    https://drive.google.com/file/d/14pa8e0OkIsN_KfIoU26
    AzPd040YDvCMF/view?usp=sharing
    Jeśli nie ma potrzeby wchodzić na poddasze zbyt często, to moim skromnym zdaniem,
    pomysł się sprawdza. Zimą na poddaszu jest o kilka stopni chłodniej, a mi jest
    łatwiej dogrzać parter.

    pozdrawiam
    c.w.