  • 91. Data: 2019-10-11 13:10:45
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 października 2019 11:35:37 UTC+2 użytkownik collie napisał:
> [...]
    metodę ignorowania. A jesli pytasz o tę frazę to służe pomocą

    > Co Ty świergolisz

    zieeeeeew

    b.

  • 92. Data: 2019-10-11 15:08:43
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.10.2019 o 13:10, Budyń pisze:

    > zieeeeeew

    A co tak tniesz cytat w pół zdania krótkiego i co gorsze -
    przerabiasz zdanie pytające na oznajmujące:

    To nie po pańsku przerabiać cycaty. Tak robią zstępni Chama.
    Tego z Biblii, przeklętego przez Noego za swoje zachowanie.

    Jak pisał Marcin Bielski w Kronice wszytkiego świata:
    ,,Tego czasu wszytek naród ludzki z winszowania Noego jest na
    trzy powagi rozdzielon, to jest kapłany, rycerze i chłopy albo
    sługi, jako w tej figurze obaczysz: Ty, Sem, bądź nabożny jako
    kapłan, ty, Jafet, broń jako rycerz, ty Chamie, rób jako chłop"

  • 93. Data: 2019-10-11 15:32:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-11 o 11:06, collie pisze:

    > A gdzie emotka? Mająca zaświadczać, żeś inteligentny,
    > bo dowcipny.

    Tylko po co? I tak nie zrozumiesz ich znaczenia, bo to wymaga inteligencji.

  • 94. Data: 2019-10-11 18:43:37
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-10-11 o 08:10, Piotrek Paradysz pisze:
    > Taki specjalista jak ty nie wpadł na pomysł zalania nieużywanych kratek olejem?

    Olej to zły pomysł, zwykły prędzej czy później zaschnie i będzie skorupa,
    mineralny jak się dostanie do uszczelki to ją zniszczy bo one nie są
    olejoodporne.

    --
    Janusz

  • 95. Data: 2019-10-11 22:01:54
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-11 o 08:10, Piotrek Paradysz pisze:
    > Taki specjalista jak ty nie wpadł na pomysł zalania nieużywanych kratek olejem?

    Wyobraź sobie, że taki specjalista jak ja nie namawia ludzi do
    popełniania głupot.

    Dlaczego głupoty? Akurat kolega Janusz już to wytłumaczył. Dodam tylko,
    że oleje jadalne, po które najczęściej sięgają "domowi geniusze"  po
    prostu się zestala i jełczeje, a ponadto są świetną pożywką dla pleśni.

    Alternatywą mogą być glikol oraz gliceryna, które także parują, ale dużo
    wolniej niż woda. Ponadto bardzo dobrze rozpuszczają się w wodzie, czyli
    nie ma problemów później z umyciem kratki i nie tworzą z brudem i
    piaskiem nierozpuszczalnych w wodzie syfów jak w przypadku proponowanych
    przez Ciebie olejów.

    Jedynym, bezpiecznym dla uszczelek olejem jest olej silikonowy, ale ten
    ma wredną właściwość pełzania. Polega to na tym, że olej ten wędruje po
    powierzchni w górę i tworzy śliską, oleistą plamę na płytkach wokół
    kratki. Chyba nie muszę tłumaczyć, że na takiej plamie można się
    poślizgnąć i coś złamać, a umyć go jest bardzo trudno, bo jest oporny na
    detergenty.

  • 96. Data: 2019-10-11 23:42:55
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Oct 2019 22:01:54 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Alternatywą mogą być glikol oraz gliceryna, które także parują, ale
    > dużo

    Dzielnie, niczym socjalizm, rozwiązujesz problemy nieistniejące w
    innych systemach. Zamiast kombinować wystarczy użyć kratki
    samoblokującej "z kulką".

    --
    Marek

  • 97. Data: 2019-10-12 08:30:01
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.10.2019 23:42, Marek wrote:
    > Dzielnie, niczym socjalizm, rozwiązujesz problemy nieistniejące w innych
    > systemach. Zamiast kombinować wystarczy użyć kratki samoblokującej "z
    > kulką".

    Haha. Kolejny socjalista który zamienia jeden problem na drugi :-D

    MSPANC

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 98. Data: 2019-10-12 08:39:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 12 Oct 2019 08:30:01 +0200, Mateusz Bogusz <m...@o...pl>
    wrote:
    > Haha. Kolejny socjalista który zamienia jeden problem na drugi :-D

    Przynajmniej sprawiam komuś radość (w przeciwieństwie do etatowego
    smutasa na grupie). A na poważnie to czym ci taka kratka uchybiła?

    --
    Marek

  • 99. Data: 2019-10-12 08:47:43
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 12 października 2019 08:38:44 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Przynajmniej sprawiam komuś radość (w przeciwieństwie do etatowego
    > smutasa na grupie). A na poważnie to czym ci taka kratka uchybiła?
    >
    > --
    > Marek

    wpisz w guglu hasło "kuchnia" i obejrzyj grafiki. Nie ma wlasciwie zadnej gdzie mozna
    zastosować ukrytą kratkę bo meble kuchenne mają cokoły (a te sa na uszczelce). Zeby
    kratka sensownie zbierała wodę muszą być spadki, jak dasz spadki to bedziesz miał
    jaja z meblami, jak nie dasz to woda zanim trafi do kratki bedzie w całym mieszkaniu.
    Naprawdę problem nie jest w tym ze kratka wysycha i smierdzi tylko w samym pomyśle.
    Jesli ktos chce sie zabezpieczać przed wodą to jednak innymi metodami.
    Najprostsze w sumie jest ubezpieczenie - bo niezależnie od wody i tak je kupujemy,
    czyli wlasciwie awaria wody jest za darmo.

    b.

  • 100. Data: 2019-10-12 09:44:07
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.10.2019 08:47, Budyń wrote:
    > Najprostsze w sumie jest ubezpieczenie - bo niezależnie od wody i tak je kupujemy,
    czyli wlasciwie awaria wody jest za darmo.

    A na drugim miejscu, mieć "poduszkę finansową" na nieprzewidziane
    okoliczności. Amen.

    Zastanawiają się tutaj jak się upewnić na 10 sposób że dach im nie
    odleci podczas wichury. Najprościej to po prostu nie budować domu pod
    korek. Budować takie domy żeby stać było w razie czego od ręki wymienić
    dach na nowy. Analogicznie z samochodami. Kupować takie, żeby po
    szkodzie pójść i następnego dnia kupić drugie. Na wycieczki jechać
    takie, żeby z własnej kieszeni z niej wrócić w dowolnym momencie gdyby
    biuro padło itd. Proste.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz