  • 101. Data: 2019-10-12 10:09:35
    Temat: Re: elektrozawór (odcinający) wody - które warte
    Od: Budyń <b...@g...com>

    Jeden Mateusz nadaje z Francji, a ty? Bo z pewnością nie z Polski.

    b.

  • 102. Data: 2019-10-12 10:21:53
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-11 o 23:42, Marek pisze:

    > Dzielnie, niczym socjalizm, rozwiązujesz problemy nieistniejące w
    > innych systemach. Zamiast kombinować wystarczy użyć kratki
    > samoblokującej "z kulką".

    Jak byś umiał czytać to doczytał byś, że już o takich kratkach napisałem
    wcześniej. Napisałem też o ich wadach.

  • 103. Data: 2019-10-12 11:22:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 12 Oct 2019 10:21:53 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Jak byś umiał czytać to doczytał byś, że już o takich kratkach
    > napisałem
    > wcześniej. Napisałem też o ich wadach.

    A to pardon.

    --
    Marek

  • 104. Data: 2019-10-12 13:19:27
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2019 o 10:09 Budyń <b...@g...com> pisze:

    > Jeden Mateusz nadaje z Francji, a ty? Bo z pewnością nie z Polski.

    Jak uważam Mateusza za typowego trolla - tu tutaj się z nim zgadzam.
    Ja mam paranoję, na żadne wczasy nie pojadę bez dodatkowego ubezpieczenia
    - (2x razy przepłacam w stosunku do znajomych), jak jadę autem do Hiszpani
    - to choćby to była tegoroczna nówka z salonu, wykupuję dodatkowy
    asistance, zapewniający auto zastępcze (tzw. kontynuacja podrózy) bez
    limitu km + holowanie mojego auta z dowolnego miejsca w EU. Ale i tak
    dopuszczam możliwość, że to ubezpieczenie będzie psu na budę i będę musiał
    wrócić autobusem/pociągiem/samolotem. Zawsze mam na takie sytuacje rezerwy
    gotówki dla całej rodziny.
    Dom mam ubezpieczony na wszelkie możliwe kataklizmy, ale w razie tornada i
    zniszczeń odtworzę sobie sam chałupę w przeciągu 2-3 miesięcy bez żadnej
    pomocy.
    Życie mnie nauczyło jednego - umiesz liczyć, licz na siebie.

    TG

  • 105. Data: 2019-10-12 13:29:16
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2019 o 13:19 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Jak uważam Mateusza za typowego trolla

    Mateusza Bogusza oczywiście.

    TG

  • 106. Data: 2019-10-12 14:19:01
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2019-10-12 o 13:29 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Mateusza Bogusza oczywiście.

    Ale ten drugi nic lepszy tak czy inaczej.

    Co do tematu, to w zupełności zgadzam się z Mateuszem - "żyj na miarę
    połowy swoich finansowych możliwości, aby w razie tarapatów mieć drugą
    szansę". Wiem, wiem - ascetyczne życie nie jest w modzie. Takie czasy.

    Mateusz

  • 107. Data: 2019-10-12 15:13:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 12 października 2019 13:19:29 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:
    > Dom mam ubezpieczony na wszelkie możliwe kataklizmy, ale w razie tornada i
    > zniszczeń odtworzę sobie sam chałupę w przeciągu 2-3 miesięcy bez żadnej
    > pomocy.

    mozesz w ciągu 3 miesiecy wyskoczyć z 0,5 mln? Gratuluję. Ale statystycznie jestes
    absolutnie prawdziwkiem.
    Chyba ze rozumiesz to jakos inaczej.

    b.

  • 108. Data: 2019-10-12 18:35:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2019 o 15:13 Budyń <b...@g...com> pisze:

    > mozesz w ciągu 3 miesiecy wyskoczyć z 0,5 mln? Gratuluję. Ale
    > statystycznie jestes absolutnie prawdziwkiem.
    > Chyba ze rozumiesz to jakos inaczej.

    Dach, okna i sprzatanie to jakieś 50 tys. a nie 500. Co by to nie było to
    mi całej murowanej chałupy nie zabierze.
    Sam robiłem swój dach - w razie czego sam go odtworzę...

    TG

  • 109. Data: 2019-10-23 08:30:17
    Od: marios <d...@f...gd>

    W dniu 09.10.2019 o 11:06, Budyń pisze:

> [...]
    -2-odczyt-przeplywu-wody-8275856105

    > a kilka lat takiego szukalem to nie było tanich w handlu, w sumie kupilem licznik z
    impulsatorem.

    > b.

    Kupiłem dwa. 1/2 i 3/4 (bezpośrednio z termoregulatory)
    Wyglądają niepewnie - znaczy wiatraczki w środku - jakieś cieniutkie
    plastiki, jak dmuchnąć - zawarczy jak padnięty wentylator z kompa.
    Nie wiem, obym się mylił, ale coś mi się zdaje że nie podziałają długo
    (>2 lat).

    Na zasilanie założę 3/4 - średnica wew. wygląda sensowniej mino reszty
    instalacji 1/2.
    Na zasilaniu spłuczki 1/2 - nie lubię mieć przelanego szamba, choć niby
    to ta cała "inteligencja" na 3/4 ma wykryć zacięcie

    to tyle, remont jeszcze potrwa, więc może kiedyś ..

  • 110. Data: 2019-11-02 09:02:32
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Moja ma na początku węża. Jakis dinks jest założony i w instrukcji było napisane że
    jak by pękł wąż to ten dinks odetnie wode. Zabezpieczenie weza dziala bez pradu,
    przynajmniej w tej pralce co ja mam. A jak by się zrobil przeciek w czasie prania to
    wylaczy pranie i bedzie wyla aż się jej nie wylaczy. Do tego na wyświetlaczu
    wyświetli numer usterki.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.