  • 1. Data: 2015-06-24 22:17:48
    Temat: elektryka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    na innej grupie mi nie powiedzieli może Wy wiecie,
    jeśli podłączę do gniazdka z bolcem przedłużacz bez bolców
    uziemiających, to nie muszę się martwić o zwarcie przez uziemienie?

    mogę sobie łączyć dowolnie urządzenia podpięte do listwy bez uziemienia
    ?

  • 2. Data: 2015-06-25 08:46:46
    Temat: Re: elektryka
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 24 czerwca 2015 22:17:54 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
> [...]
    > uziemiających, to nie muszę się martwić o zwarcie przez uziemienie?
    >
    > mogę sobie łączyć dowolnie urządzenia podpięte do listwy bez uziemienia

    nie zrobisz zwarcia przez przewód którego nie ma, fakt :-)
    Jesli przyłaczane urzadzenie wymaga uziemienia - to i przedluzacz ma byc z
    uziemieniem.

    b.

  • 3. Data: 2015-06-25 13:51:46
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu środa, 24 czerwca 2015 22:17:54 UTC+2 użytkownik platformowe głupki > mogę
    sobie łączyć dowolnie urządzenia podpięte do listwy bez uziemienia
    > ?

    "Jest dobrze jak jest dobrze". Ale jak wystapi przebicie na obudowe, to napiecie
    bedzie czekalo na ciebie zamiast wyzwolic bezpiecznik.

    bajcik