  • 1. Data: 2015-03-29 21:31:51
    Temat: energa eFaktura
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    hmm

    to teraz eFaktura sama się zamawia i sama klika zgodę?

    --
    Piter

  • 2. Data: 2015-03-31 00:37:28
    Temat: Re: energa eFaktura
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    W dniu 2015-03-29 o 21:31, PiteR pisze:
    > hmm
    >
    > to teraz eFaktura sama się zamawia i sama klika zgodę?

    mam to samo
    na infolinii nic nie wiedzą, bo trwa "konserwacja systemu"

  • 3. Data: 2015-03-31 12:19:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    pilocik pisze tak:

    > mam to samo
    > na infolinii nic nie wiedzą, bo trwa "konserwacja systemu"

    Dzięki, bo nie wiedziałem co o tym myśleć.

    Na wszelki wypadek pozmieniałem wszystkie hasła.

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 4. Data: 2015-03-31 23:56:30
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > Dzięki, bo nie wiedziałem co o tym myśleć.
    >
    > Na wszelki wypadek pozmieniałem wszystkie hasła.

    a co Ci to da ?
    przecież to energa nas sama "uszczęśliwiła"

    jak się w końcu system nieco "odkonserwował" to i tak babka na info nie
    mogła tego odwołać, zalogować się nie mogę czyli jednym słowem robią z
    nami co chcą

    ps.
    2-3 tygodnie temu zmieniono mi licznik na taki ze zdalnym odczytem, u
    Ciebie też ? może to jest przyczyna "naszej" zgody ?