    From: "SpiskowyMocny" <T...@p...o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: fotowoltanika - góźdź do trumny
    Date: Fri, 3 Jan 2020 21:44:07 +0100

    Niestety muszę wszystkich entuzjastów fotowoltaniki i energii odnawialnych
    zmartwić.
    Ktoś przypomniał mi ostatnio że w naszym kraju nie mam prawa wytwarzać
    żadnej energii, bo od tego są elektrownie, więc nie mam prawa produkować
    padu.
    Nie mam prawa produkować gazu, bo od tego są gazownie, nie mam prawa
    produkować paliwa, bo od tego są stacje benzynowe, nie mam prawa produkować
    bimbru, bo od tego jest palikot i monopolowe. Nie mam prawa też zarabiać, bo
    koszty plus POdatki są wyższe od przychodów.
    Jedyne mam prawo płacić podatki, nawet mam obowiązek a na podatki muszę
    pracować jak biały niewolnik.
    Morał tego SPISKU jest taki że skoro w naszym kraju zabroniona jest
    produkcja prądu, to jak to możliwe że pozwalają montować panele
    fotowoltaniczne?
    Dlatego pozwalają, bo ONI dobrze wiedzą że te panele żadnego prądu nie
    produkują, tylko generują koszty i kredyty, czyli kolejne podatki, tylko
    murzynom trzeba było wmówić złoty interes życia, czyli taki paradoks że
    pozwala nam się produkować prąd, gdy produkcja prądu jest zabroniona.