  • 1. Data: 2019-10-17 18:08:05
    Temat: fronty meblowe, w miarę szybko
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    raz na jakiś czas robię meble z tego co mi w castoramie wytną z płyty
    mdf. ale przy wycinaniu jest loteria z krawędziami. na boki, półki - to
    nie problem, ale na drzwiczki, fronty - bardzo trzeba kombinować.
    kupiłbym drożej, gotowe. w lokalnej hurtowni - tylko duże zamówienia
    i... 4 tygodnie. wpisałem w google - choć wiem że transport będzie drogi
    - pierwszy odnośnik do allegro - 3-4 tygodnie. co do jasnej cholery? Czy
    oni to na zamówienie produkują?
    Czy ktoś z Was wie gdzie można kupić fronty do szafek NA JUŻ(max 3 dni),
    najlepiej na śląsku? Wysyłka wchodzi w grę, ale za normalne pieniądze.
    (znaczy nie 180zł)
    obi, castorama ikea - odpada
    ToMasz