  • 1. Data: 2016-11-27 17:16:06
    Temat: garaż + pomieszczenie gosp - 35m
    Od: maly <m...@o...pl>

    witam
    czy wymieszcze sie w kwocie ok 30 tys za wybudowanie garazu i
    pomieszczenia gospodarczego ok 35m ?
    dach jednostronny, podloga wylewka, 2 okna, drzwi, brama uchylna,
    elewacja, elektryka(prad jest podciagniety)

  • 2. Data: 2016-11-27 19:56:06
    Temat: Re: garaż + pomieszczenie gosp - 35m
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 17:16:18 UTC+1 użytkownik maly napisał:
> [...]
    > pomieszczenia gospodarczego ok 35m ?
    > dach jednostronny, podloga wylewka, 2 okna, drzwi, brama uchylna,
    > elewacja, elektryka(prad jest podciagniety)
    W skrócie: 22mb fundamentu, ok 45m2 ściany, brama(od 2tys), 2okna to pewnie 1000zł,
    ok. 35m2 dachu, 2,5 m3 betonu na wylewkę.
    Poszukaj lokalnie cen materiałów na ściany, dach, beton.
    W przybliżeniu wyjdą koszty materiałów. Robocizna to zależy jak i gdzie.
    Wg mnie 2 ludzi w miesiąc da spokojnie rade.

  • 3. Data: 2016-11-27 20:03:05
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > pomieszczenia gospodarczego ok 35m ?
    > dach jednostronny, podloga wylewka, 2 okna, drzwi, brama uchylna,
    > elewacja, elektryka(prad jest podciagniety)

    Wpisz w google Wawsystem- niedawno chyba czytałem że garaż ok 35m2 stawiają na gotowo
    w cenie poniżej 30tys. Zapytaj ich sam.

  • 4. Data: 2016-11-27 20:06:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 20:03:06 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Wpisz w google Wawsystem- niedawno chyba czytałem że garaż ok 35m2 stawiają na
    gotowo w cenie poniżej 30tys. Zapytaj ich sam.
    30m2 budynek na gotowo u nich to ok 20tys. Ty tylko płyte przygotowujesz.

  • 5. Data: 2016-11-27 20:53:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 27.11.2016 o 17:16, maly pisze:
> [...]
    > pomieszczenia gospodarczego ok 35m ?
    > dach jednostronny, podloga wylewka, 2 okna, drzwi, brama uchylna,
    > elewacja, elektryka(prad jest podciagniety)
    Czy będzie ogrzewanie? Czy materiał ścian i izolacja ścian jest istotna?
    Czy nośność dachu, rodzaj pokrycia jest istotny czy może być najtańszy?
    Czy to ma być bliższe domowi mieszkalnemu (mimo ze mieszkał w nim będzie
    samochód) czy to ma być bliższe garażowi (w sensie blaszaka)

    ToMasz

  • 6. Data: 2016-11-28 09:53:19
    Od: maly <m...@o...pl>

    dach gont, elewacja, nie ogrzewany, jedynie samochod, w pomieszczeniu -
    taczki, łopata itd :)