  • 1. Data: 2016-02-13 10:32:46
    Temat: garaz z budynkiem gosp - koszt
    Od: adamos1 <a...@o...pl>

    Ok 30m potrzebne jest pozwolenie na budowe itp ??? jak z kosztami,
    budynek murowany

    cos takiego

    http://zapodaj.net/877e0758fe9b6.jpg.html

    i ile by cos takiego kosztowało, z brama automatyczna, dach pokryty
    gontem, wysokosc ok 2 m, zwykla wylewka, elewacja na scianie i
    podlaczenie elektryki, tak pi razy ok :)

  • 2. Data: 2016-02-13 12:28:31
    Temat: Re: garaz z budynkiem gosp - koszt
    Od: adamos1 <a...@o...pl>

    teraz czytałem zeby nie przekraczał budynek 35 m

    http://muratordom.pl/prawo/formalnosci-budowlane/now
    elizacja-prawa-budowlanego-weszla-w-zycie-czy-wybudu
    jesz-dom-bez-pozwolenia-na-budowe,132_13568.html

    "Dotyczy to obiektów, których powierzchnia nie przekracza 35 m2"

    i to chodzi o powierzchnie użytkową ? czy powierzchnie zabudowy ?

  • 3. Data: 2016-02-13 13:06:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 lutego 2016 10:32:49 UTC+1 użytkownik adamos1 napisał:
> [...]
    > gontem, wysokosc ok 2 m, zwykla wylewka, elewacja na scianie i
    > podlaczenie elektryki, tak pi razy ok :)

    Pewnie Warszawka;)

  • 4. Data: 2016-02-13 13:12:12
    Od: adamos1 <a...@o...pl>

    W dniu 2016-02-13 o 13:06, Kris pisze:

    > Pewnie Warszawka;)

    a co ma to wspolnego, nie masz nic do powiedzenia - nie wiesz, to się
    nie odzywaj

  • 5. Data: 2016-02-13 19:17:14
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-02-13 o 13:12, adamos1 pisze:
    > nie masz nic do powiedzenia - nie wiesz, to się nie odzywaj
    Wstyd się przyznać, że Warszawka, albo Ustrzyki Dolne?
    Jacek

  • 6. Data: 2016-02-13 20:08:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 lutego 2016 13:12:16 UTC+1 użytkownik adamos1 napisał:

    > a co ma to wspolnego, nie masz nic do powiedzenia - nie wiesz, to się
    > nie odzywaj
    To na wspolnego że warto podać lokalizację bo to na wpływ na koszt- a oto pytasz.
    Warszawka z reguły lokalizacji nie podaje. Bo nie;).
    Warszawka?

  • 7. Data: 2016-02-13 20:15:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 lutego 2016 19:17:13 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Wstyd się przyznać, że Warszawka, albo Ustrzyki Dolne?
    Pół Europy zwiedziłem a w Ustrzkach nie byłem. A od dawna się przymierzam tam wpaść.
    Teraz córka dodatkowo dopinguje. W końcu KSU z Ustrzyk pochodzi. A to i moja i
    córki(mimo 30 lat różnicy;) muzyka. Pewnie w tym roku tam zawitam.
    Muzyka łączy pokolenia.