  • 1. Data: 2015-03-06 21:14:49
    Temat: garaz z cegly na zgłoszenie
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    Witam

    planuje postawić garaz <25m2 na mojej działce, nie mieszcze się w garażu a
    drewnianego cuda stawic nie chce żeby malować co chwile. działki jest 1500 m2

    czy mogę to zrobić na zgłoszenie a nie na pozwolenie ? chciałbym oszczedzic na
    papierkach i geodecie

    taki garaz to budynek gospodarczy dla gminy czy co? bo jestem ciekaw jaki podatek z
    tego zaplace

    dzięki

    zt

  • 2. Data: 2015-03-07 13:58:20
    Temat: Re: garaz z cegly na zgłoszenie
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 6 marca 2015 21:14:50 UTC+1 użytkownik decore-meble.pl napisał:
    > planuje postawić garaz <25m2 na mojej działce, nie mieszcze się w garażu a
    drewnianego cuda stawic nie chce żeby malować co chwile. działki jest 1500 m2

    na zgłoszenie mozna stawiac budynek gospodarczy i nie ma znaczenia z czego bedzie
    zrobiony.
    Jesli nazwiesz to garaz to wejdzie pozwolenie na budowe.

    > taki garaz to budynek gospodarczy dla gminy czy co? bo jestem ciekaw jaki podatek z
    tego zaplace

    znacznie wyższy niz za mieszkaniówke

    b.

  • 3. Data: 2015-03-07 16:37:38
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 7 marca 2015 13:58:21 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    zrobiony.
    > Jesli nazwiesz to garaz to wejdzie pozwolenie na budowe.

    Znacznie wyższy ale miesięcznie w okolicach ceny paczki fajek.