  • 1. Data: 2014-09-11 20:46:26
    Temat: gdzie kupić regał pułkowy na śrubki
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    gdzie taniej ale wysyłkowo kupić taki regął pułkowy:
    http://www.waran-regaly.pl/regaly/magazynowe-polkowe
    /24-mc-150-kg-polke.html
    chodzi o mocowanie na śruby nie na wciski...

  • 2. Data: 2014-09-11 21:32:06
    Temat: Re: gdzie kupić regał pułkowy na śrubki
    Od: masti <g...@t...hell>

    platformowe głupki wrote:

    > gdzie taniej ale wysyłkowo kupić taki regął pułkowy:

    pewnie w agencji mienia wojskowego
    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-09-11 22:39:27
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 11.09.14 21:32, masti pisze:

    > pewnie w agencji mienia wojskowego

    Ciekawe do czego pułk używa takie regały.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 4. Data: 2014-09-11 23:42:59
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-09-11 22:39, mkonst pisze:

    > Ciekawe do czego pułk używa takie regały.

    Składują na nich "pułkowniki" o wielkiej wadze.

    JK

  • 5. Data: 2014-09-12 11:17:58
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    platformowe głupki <N...@g...pl> napisał(a):

    >gdzie taniej ale wysyłkowo kupić taki regął pułkowy:
    >http://www.waran-regaly.pl/regaly/magazynowe-polkow
    e/24-mc-150-kg-polke.html
    >chodzi o mocowanie na śruby nie na wciski...

    To jakas podroba, powinno byc moro lub chociaz khaki.

  • 6. Data: 2014-09-12 21:47:37
    Od: k...@g...com

    tak z ciekawości. Jakie inne niż z półkami są regały? Raczej istotą regału jest ze ma
    półki.

  • 7. Data: 2014-09-13 02:54:39
    Od: "Zenowik6" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To jakas podroba, powinno byc moro lub chociaz khaki.

    Przecież widzicie, że napisał to głupek
    to po co się znęcacie.

  • 8. Data: 2014-09-13 23:05:33
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 13 września 2014 02:54:39 UTC+2 użytkownik Zenowik6 napisał:
    > U�ytkownik "Przesmiewca" <o...@o...pl> napisa� w wiadomo�ci

    > Przecie� widzicie, �e napisa� to g�upek
    >
    > to po co si� zn�cacie.

    Bo tu cały czas trwa wojna a jeńców się nie bierze.

  • 9. Data: 2014-09-13 23:40:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    sory za tego ortografa...

  • 10. Data: 2014-09-13 23:42:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale proszę na temat - te pojeby chcą 300 PLN za półkę i 100 za wysyłkę -
    netto...