    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Subject: geoportal, oznaczenia, proszę o pomoc w identyfikacji
    Date: Tue, 5 Nov 2019 14:54:58 +0100

    witam
    mam problem ze zrozumieniem tego co widzę w geoportalu.
    https://ibb.co/5TnFmcZ
    na budynku jest napisane 91m2. myślę sobie że to 91 metrów kwadratowych.
    ale na sąsiednim budynku, (dwa podobne domy) jest już 1963m2 czyli byłby
    niezły supermarket. obok na budynku gospodarczym jest 210g i 1386g. co
    znaczą te cyfry?

    ToMasz