  • 1. Data: 2019-11-05 14:54:58
    Temat: geoportal, oznaczenia, proszę o pomoc w identyfikacji
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    witam
    mam problem ze zrozumieniem tego co widzę w geoportalu.
    https://ibb.co/5TnFmcZ
    na budynku jest napisane 91m2. myślę sobie że to 91 metrów kwadratowych.
    ale na sąsiednim budynku, (dwa podobne domy) jest już 1963m2 czyli byłby
    niezły supermarket. obok na budynku gospodarczym jest 210g i 1386g. co
    znaczą te cyfry?

    ToMasz

  • 2. Data: 2019-11-05 15:12:12
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 14:54, ToMasz pisze:
> [...]
    > ale na sąsiednim budynku, (dwa podobne domy) jest już 1963m2 czyli byłby
    > niezły supermarket. obok na budynku gospodarczym jest 210g i 1386g. co

    Geoportal krajowy czy lokalny?

    Robak

  • 3. Data: 2019-11-05 16:13:59
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-11-05 o 15:12, Sir_Robak pisze:

    > Geoportal krajowy czy lokalny?

    Krajowy.

  • 4. Data: 2019-11-05 16:28:16
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2019 14:55:00 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > ale na sąsiednim budynku, (dwa podobne domy) jest już 1963m2 czyli byłby
    > niezły supermarket. obok na budynku gospodarczym jest 210g i 1386g. co

    głosowałbym ze
    1963 to numer budynku w jakiejs ewidencji, m mieszkaniowka, 2 dwie kondygnacje
    210g to numer jak wyzej, g budynek gospodarczy

    b.

  • 5. Data: 2019-11-05 21:39:32
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 16:13, nadir pisze:

    > Krajowy.

    m2 o ile sie nie mylę oznacza m - mieszkalny 2 - kondygnacje
    g - ogólnie budynki produkcyjne, usługowe i gospodarcze dla rolnictwa

    Kwestia jeszcze tego co udostępnia powiatowy ośrodek - w każdym powiecie
    może być nieco inaczej - czytaj więcej /mniej. (Dane dot. powierzchni nr
    ewid.

    Robak