  • 11. Data: 2018-07-25 11:02:57
    Temat: Re: gruszek nie będzie
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 25.07.2018 10:00, Krycha pisze:

    >> Lepiej wytnij jałowce.
    >
    > A sąsiedzi też?

    Jak wszyscy to wszyscy. Babcia też.

  • 12. Data: 2018-08-15 10:12:02
    Od: z...@w...pl

    > U nas wokoło panuje rdza gruszy.
    > Też zastanawiam się nad wycięciem.
    >
    > Krycha.

    05.05.2018 Score 250 EC
    18.05.2018 Zato 50 WG
    30.05.2018 Score 250 EC
    Skutek - Ani jednej plamki na moich gruszach a dookoła rdza szaleje

  • 13. Data: 2018-08-16 21:03:31
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 15.08.2018 o 10:12, z...@w...pl pisze:

    > 05.05.2018 Score 250 EC
    > 18.05.2018 Zato 50 WG
    > 30.05.2018 Score 250 EC
    > Skutek - Ani jednej plamki na moich gruszach a dookoła rdza szaleje

    Co roku masz takie terminy?
    Może skorzystam z Twojej informacji i też zastosuje takie terminy
    i taką chemię.

    Krycha.

  • 14. Data: 2018-08-18 12:09:08
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 16.08.2018 21:03, Krycha pisze:

    > Co roku masz takie terminy?
    > Może skorzystam z Twojej informacji i też zastosuje takie terminy
    > i taką chemię.

    Na początek zapoznaj się choćby z notką Instytutu Ochrony Roślin:

    Środek ochrony roślin: Score 250 EC
    Producent: Syngenta Crop Protection AG - Szwajcaria
    Klasa toksyczności
    - dla ludzi: III (szkodliwy)
    - dla ryb: I (bardzo toksyczny)
    - dla rozwielitek: I (bardzo toksyczny)
    - dla glonów: I (bardzo toksyczny)

    Reszta w Googlach, pod hasłem "Score 250 EC szkodliwość".
    Może po lekturze Ci się odechce.

  • 15. Data: 2018-08-26 10:40:16
    Od: z...@w...pl

    W dniu sobota, 18 sierpnia 2018 12:09:07 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > - dla rozwielitek: I (bardzo toksyczny)
    > - dla glonów: I (bardzo toksyczny)
    >
    > Reszta w Googlach, pod hasłem "Score 250 EC szkodliwość".

    Informacja prawdziwa ale wyrwana z kontekstu. Żadna wartość takiej informacji dla
    profesjonalistów, bo ją znają na pamięć. Ten ŚOR nie stosuje się na ludzi, ryby,
    rozwielitki, akweny i cieki wodne itp tylko na rdzę gruszy. ŚOR zawsze należy
    stosować z największą rozwagą. Dlatego najpierw zdałem stosowne państwowe egzaminy,
    by nie stosować ŚOR w sposób niewłaściwy. I warto było.
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2018-08-27 11:07:17
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ... ŚOR zawsze należy stosować z największą rozwagą. Dlatego
    > najpierw zdałem stosowne państwowe egzaminy, by nie stosować ŚOR w sposób
    > niewłaściwy. I warto było.

    Hejka. Zygmunt. Gratuluję zdanych egzaminów i jednocześnie ubolewam, że
    tak rzadko udzielasz się na tej grupie.
    Pozdrawiam kordialnie Ja...cki

  • 17. Data: 2018-08-27 11:35:29
    Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 11:07:00 UTC+2 użytkownik Dirko napisał:
> [...]
    ps.com...

    > Hejka. Zygmunt. Gratuluję zdanych egzaminów i jednocześnie ubolewam, że

    Hejka. Przecież tylko 5 lat nie pisałem na grupie, a cóż to jest w porównaniu do
    wieczności:-)).
    Właściwie, to przez przypadek trafiłem ponownie na grupę i zafrapowała mnie niemal
    ogólna dla działkowiczów bezradność wobec rdzy gruszy. Będąc nieco "biegalski" w
    temacie i obserwując ilu działkowiczów wycina grusze z powodu banalnej w zwalczaniu
    rdzy nie mogłem się oprzeć wtrąceniu swoich 3 groszy.
    Pozdrawiam serdecznie
    skryba (też dinozaur grupowy)

  • 18. Data: 2018-08-27 12:14:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    skrybaogrodowy napisał:

    > Będąc nieco "biegalski" w temacie i obserwując ilu działkowiczów
    > wycina grusze z powodu banalnej w zwalczaniu rdzy nie mogłem się
    > oprzeć wtrąceniu swoich 3 groszy.

    Samochody złomują z powodu rdzy. Może tu działają przez analogię?

    Jarek

    --
    12 groszy, tylko nie płacz proszę,
    12 groszy w zębach tu przynoszę.

  • 19. Data: 2018-08-27 15:24:25
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 26.08.2018 10:40, z...@w...pl pisze:

> [...]
    stosować z największą rozwagą. Dlatego najpierw zdałem stosowne państwowe egzaminy,
    by nie stosować ŚOR w sposób niewłaściwy. I warto było.

    U źródła żadnego kontekstu nie ma, bo to jest notka Instytutu Ochrony
    Roślin o produkcie. Uważałem, że i profesjonalistce pseudo Krycha nie
    zaszkodzi przypomnieć, bo mogło jej to w pamięci przeminąć z wiatrem.
    A DDT też nie stosowano na ludzi, ryby i rozwielitki. Uważany był za
    idealny środek do ochrony roślin. No, cudo. I co? Guano. Tobie jako
    zdawcy stosownych państwowych egzaminów, nie trzeba chyba tłumaczyć
    jak to z DDT było. Na Score 250 EC też przyjdzie kryska. Nie, Krycha?

  • 20. Data: 2018-08-27 16:00:12
    Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 27 sierpnia 2018 15:24:31 UTC+2 użytkownik collie napisał:

> [...]
    > zdawcy stosownych państwowych egzaminów, nie trzeba chyba tłumaczyć
    > jak to z DDT było. Na Score 250 EC też przyjdzie kryska. Nie, Krycha?

    Właśnie dlatego, że na grupie zaczęło pojawiać sie coraz więcej tzw. troli
    "wszystkowiedzących" zaniechałem udzielania sie na grupie, bo co głupiemu po rozumie
    jak go nie ma, ale wydaje mu sie, że wszystkie rozumy posiadł i merytoryka dla niego
    nie ma żadnej wartości.
    Z mojej wiedzy dla grupy pożytek pewny z Twojej żaden.
    Do poklikania za następne 5 lat. Choć niekoniecznie.
    Skryba