  • 31. Data: 2018-08-30 23:39:40
    Temat: Re: gruszek nie będzie
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 30.08.2018 22:44, Dirko pisze:

    > Hejka. Chodzi mi po głowie, że być może specjaliści unijni dotarli do postów
    > użytkownika collie i postanowili nie ryzykować więc wycofali możliwość zakupu
    > preparatu Score amatorom.

    Szczerze w to wierzę. A niedowiarki mówią, że Usenet umiera.
    Hejka! Cokolwiek to znaczy.

  • 32. Data: 2018-09-21 19:36:56
    Od: i...@g...pl

    U mnie plamek na liściach pełno - i gruszek. Po cholerę pryszczyć grusze dla urody
    liści? Wolę swoje gruszki jeść bez obawy. Pryskane niech sobie leżą w sklepie.
    Gruszek było u mnie w tym roku tyle, że gałęzie się uginały aż do ziemi. Pierwszy raz
    widziałam cor takiego, żeby na np. półmetrowym pędzie gruszek było około 10. Liści
    nie było widać spomiędzy owoców. Jedliśmy po uszy i jeszcze przetworów zrobiłam około
    80 słoików, w końcu już tylko zesmażałam na pulpę do szarlotki.

  • 33. Data: 2018-09-22 09:40:01
    Od: skrybaogrodowy <z...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 września 2018 19:36:57 UTC+2 użytkownik i...@g...pl napisał:
> [...]
    około 80 słoików, w końcu już tylko zesmażałam na pulpę do szarlotki.

    Witaj po latach.
    Komu jak komu, ale Tobie nie trzeba mówić o tym jaką rolę dla kondycji drzew
    owocowych pełnią asymilaty, których bez zdrowych liści będzie zbyt mało. To
    bezpośrednio przełoży się na plonowanie w 2019. Po wielkim wysiłku drzew w tym roku
    sugeruję zasilanie dolistne borem i cynkiem, ale to przecież wiesz.
    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2018-09-22 18:24:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 22.09.2018 09:40, skrybaogrodowy pisze:

    > Witaj po latach.

    No, no - w niecały miesiąc pięć lat minęło
    jak w mordę strzelił. Tego skrybę.

  • 35. Data: 2018-09-23 21:51:45
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 21.09.2018 o 19:36, i...@g...pl pisze:
> [...]
    około 80 słoików, w końcu już tylko zesmażałam na pulpę do szarlotki.
    Tylko, że u mnie wszystkie owoce zgniły, zanim dojrzały, i opadły.
    Owoców było niewiele. Ani jedna gruszka nie nadawała się do zjedzenia. :-(

    Krycha.

  • 36. Data: 2018-09-25 18:45:06
    Od: i...@g...pl

    Ojoj, współczuję!!!