  • 1. Data: 2016-09-22 08:06:23
    Temat: grzejecie?
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Witam,

    W sumie to dopiero druga połowa września, ale u mnie temperatura w nocy
    spada do 6 st. a w dzień dzisiaj ma być tylko 15. W domu utrzymuje się 21 i
    niby nie powinno być źle, ale wyleźć spod prysznica ciężko (zwłaszcza żonie
    i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za
    wcześnie. A jak u was sprawa wygląda?

    --
    scruffty

  • 2. Data: 2016-09-22 08:15:54
    Temat: Re: grzejecie?
    Od: Budyń <e...@e...wroclaw.pl>

    W dniu czwartek, 22 września 2016 08:06:29 UTC+2 użytkownik scruffty napisał:
> [...]
    > i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za

    no jeszcze nie :)

    b.

  • 3. Data: 2016-09-22 08:28:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 22.09.2016 o 08:06, scruffty pisze:
> [...]
    > i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za

    dnia 21 września moja żona dokonała odpalenia pieca gazowego w celu
    podgrzania podłogi w łazience. takie ciepłolubne stworzenie mam w domu.
    ale jak nas niema w domu, albo spimy, okna są uchylone, więc nie jest
    tak źle żeby trzeba było grzać.

    ToMasz

    PS dzisiaj rano termometr pokazał 5 stopni.

  • 4. Data: 2016-09-22 08:39:26
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2016 08:28:21 +0200, ToMasz napisał(a):

    > W dniu 22.09.2016 o 08:06, scruffty pisze:

    > podgrzania podłogi w łazience. takie ciepłolubne stworzenie mam w domu.

    widzę, że te stworzenia tak właśnie mają, ale w sumie to dla nas dobrze:)

    U mnie też okna w dzień pouchylane. Trochę żałuję, że oprócz wodnego OP w
    łazience nie dałem pod płytki dodatkowo maty grzejnej właśnie na takie
    okresy przejściowe. A małą farelkę gdzieś pożyczyłem i nie wiem gdzie nóg
    dostała - a to najszybszy sposób podniesienia temp. powietrza na 10 minut
    przed prysznicem.

    PS. dziś równonoc i jesień się oficjalnie zaczęła, więc problemy chyba na
    czasie:)

    --
    scruffty

  • 5. Data: 2016-09-22 08:39:26
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > wcześnie. A jak u was sprawa wygląda?

    dolek nocny 4 stopnie. ciekawe czy prawdziwe....
    na starej nieocieplonej ruderze mam 19-20 a docelowe - u nas zimny wychow -
    18 tylko przez moment w jednym pokoju.
    wiec narazie nic.
    'zlezie' na 17 to sie pomysli....

  • 6. Data: 2016-09-22 09:12:20
    Od: ArekM <a...@g...com>

> [...]
    > i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za

    W domu jeszcze 22 stopnie, ale jeszcze dwa/trzy dni i będzie pewnie chłodniej :) W
    łazienkach to dla mnie za mało (żona jeszcze nie marudzi), wiec pewnie skręcę
    termostaty w pokojach i odpalę ogrzewanie ...

    --
    PozdrawiAM

  • 7. Data: 2016-09-22 09:15:27
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-09-22 o 08:06, scruffty pisze:
> [...]
    > i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za

    Dzisiaj wstawałem przed 6 i włączyłem pierwszy raz grzejniki (gaz), a
    przymierzałem się już od kilku dni. Dzieciaki, jak ubieram do szkoły na
    8, to przestały mówić "jeszcze pięć minut, chcę spać", a zaczęły "zimno!
    zimno!" więc już chyba czas...

    Żałuję jesienią, że nie mam kominka, rano, to nie, bo wiadomo, każde 30
    sek. na wagę złota, ale wieczorami by się przydał.

  • 8. Data: 2016-09-22 09:18:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 22 Sep 2016 08:06:23 +0200, scruffty

> [...]
    > i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za

    Od przedwczoraj poszło CO, kiedy to leśną nocą było 1sC (albo i mniej, bo
    koło 8 rano 1sC webasto raportowało w kabinie samochodu stojącego pod
    chmurką) a obudziłem się w domu przy 19sC. :/ Hm... Może jednak pociągnąć
    styropian przy oknach? :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2016-09-22 09:25:02
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za

    U mnie dzisiaj rano było 5 stC, a wczoraj i przedwczoraj niewiele
    lepiej. Gazówka rozpoczęła sezon grzewczy 20 września i już kilka razy
    się odpalała. Nie wyłączam jej przez cały rok, bo grzeje mi też ciepłą
    wodę. Zatem sezon grzewczy rozpocząłem 2 dni temu :)

    Sterownik pokojowy gazówki ustawiony jest na 20 dzień / 19 noc stC i
    taka temperatura jest utrzymywana. Węglówkę odpalam jak przychodzą
    mrozy, bo węglówka grzeje 2 budynki.

    W zeszłym roku sezon rozpocząłem kilka dni później :)

  • 10. Data: 2016-09-22 10:17:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.09.2016 08:06, scruffty wrote:
> [...]
    > i dzieciom). Chyba dzisiaj odpalę kominek, bo na rozgrzewanie podłogówki za

    Ja tam mam reku więc jeszcze w ogóle nie odczuwam tych nocnych spadków
    temp.
    W dzień rolety w górę i łapię słońce.
    Jest ciepło.

    --