  • 1. Data: 2016-12-23 17:13:44
    Temat: gwizdanie czajnika
    Od: Fiora <f...@o...pl>

    Mam już chyba trzeci czajnik "z gwizdkiem"
    i żaden właściwie nie gwiżdże, tylko szumi a
    albo i nie.
    A pamiętam jak kupiłam taki czajnik dawno temu
    to gwizdał naprawdę głośno.
    O co chodzi/ czy to takie skomplikowane
    zrobić działający jak należy gwizdek??
    Pozdrawiam świątecznie
    Fiora

  • 2. Data: 2016-12-23 18:16:49
    Temat: Re: gwizdanie czajnika
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2016-12-23 o 17:13, Fiora pisze:
> [...]
    > i żaden właściwie nie gwiżdże, tylko szumi a
    > albo i nie.
    > A pamiętam jak kupiłam taki czajnik dawno temu

    Zrobić łatwo, ale jak widać kupić trudno.
    A można było dmuchnąć w gwizdek przed zakupem.

  • 3. Data: 2016-12-25 11:39:29
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-12-23 o 18:16, t-1 pisze:

    > Zrobić łatwo, ale jak widać kupić trudno.
    > A można było dmuchnąć w gwizdek przed zakupem.

    No właśnie, ostatni działający czajnik z gwizdkiem został zakupiony
    blisko 10 lat temu ;)

    Ale Internet pamięta:

    http://czajniczek.prv.pl

    http://joemonster.org/art/7131