  • 91. Data: 2017-08-16 01:50:17
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.08.2017 21:39, Budyń wrote:

    > do okazjonalnego grania w wymagającą grę?

    Z tych nowszych raczej tak.
    Ile chcesz wydać? To podstawowe pytanie.

  • 92. Data: 2017-08-16 08:53:33
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 sierpnia 2017 08:56:37 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > http://www.benchmark.pl/ranking/cpu , inne to samo
    > i tam stoją ceny - sąsiadujące procki amd i intela: zawsze tansze znacznie są amd.
    > No to zamiast podkręcać intela moge miec z tej cenie niekręcony amd.

    Ale te ceny to chyba nowe albo ostatnie :-) i5-2500k masz za 280 kup teraz,
    sprawdzony kręcący się do @4,6Ghz:

    http://allegro.pl/intel-core-i5-2500k-4-6ghz-1-392v-
    i6917085518.html

    Przy czym tak podkręcony będzie miał ok 40% lepszą wydajność niż tu w
    testach bez kręcenia :)

    Jasne, że to nie najszybszy procek - ale w stosunku cena/szybkość w
    zeszłym roku nic go nie przebijało (i generalnie nie było gry która
    potrzebowałaby coś mocniejszego :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2017-08-16 11:24:58
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 08:53:35 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    >
    > Jasne, że to nie najszybszy procek - ale w stosunku cena/szybkość w
    > zeszłym roku nic go nie przebijało (i generalnie nie było gry która

    no dobra, celuję w sprzet z fakturą, ale niech będzie.
    Czy procesory z literą K to takie które sie dają podkręcać?

    b.

  • 94. Data: 2017-08-16 13:37:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 16 sierpnia 2017 11:24:59 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > no dobra, celuję w sprzet z fakturą, ale niech będzie.
    > Czy procesory z literą K to takie które sie dają podkręcać?

    Tak, mają odblokowany mnożnik :)
    Z tym że w historii było tylko kilka takich, które rzeczywiście dają się
    dobrze podkręcać. i5-2500K był i chyba nadal jest najbardziej kultowym
    pod tym względem :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 95. Data: 2017-08-16 15:45:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Był wyrok chyba, że sprzedawca nic nie ma do handlu używanym softem.
    > A niby jak sobie klucz nielegalny wygenerujesz?

    a potem, że nie wolno samymi kluczami handlować. podstawę prawną podam
    ci za kilka dni.