  • 11. Data: 2017-08-11 11:04:45
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 10:25, Lisciasty wrote:

    > Budyniowi zwisa kalafiorem, czy system operacyjny ma wsparcie, czy też nie ;P

    hehe do czasu aż mu zaszyfruje dane ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2017-08-11 11:06:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 10:38, Adam Sz. wrote:

    > Lepsze wsparcie jeszcze przez 2,5 roku niż brak wsparcia od 3 lat ;)
    > pozdr.

    Czyli argumentów za 7-ką brak?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2017-08-11 11:14:44
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 10 Aug 2017 23:54:17 -0700 (PDT), Budyń wrote:

    > dochodze powoli do wniosku ze przydałby mi sie do pracy kolejny komputer. Ale ja
    wciąż pracuje pod XP wiec chcialbym kupic w miare nowoczesnego silnego kompa na
    którym postawe dwa systemy, wiadomo ze XP nie wykorzysta siły i ramu, ale po
    godzinach mozna sobie pograć na win7 :)
    > Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da sie zainstalowac na zbyt
    nowoczesnym komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a który juz
    odpada bo za nowoczesny?

    XP nie wykorzysta potencjału procesorów nowszych niż ze schyłku swojej
    epoki, więć szukaj czegoś na sokecie LGA-775, kupisz za grosze jakiegoś
    polisingowca Della czy IBMa, który jeszcze kilka lat podziała.
    np.
    http://allegro.pl/komputer-dell-780-e8500-8-250-dvd-
    win7pro-gw-rok-i6146608445.html

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 14. Data: 2017-08-11 11:18:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 11:14, Roman Tyczka wrote:

> [...]
    > epoki, więć szukaj czegoś na sokecie LGA-775, kupisz za grosze jakiegoś
    > polisingowca Della czy IBMa, który jeszcze kilka lat podziała.

    Otóż to!
    Kupiłem sobie niedawno w sck kompa na c2d e8500 + 8GB RAM + SSD, jakaś
    karta graf. pasywna i win10 śmiga aż miło. Na co dzień używam na nim
    Adobe CC.
    Kosztował w sumie grosze.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 15. Data: 2017-08-11 11:25:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

> [...]

    > Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da sie zainstalowac na zbyt
    > nowoczesnym komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a

    Khm. Nie rób sobie jaj z tym XP.:P W7 ładnie śmiga, mam uptimy na stacji
    graficznej (będącej jednocześnie biurówką i od czsu do czasu konsolą do
    grania) po 3 miesiące -- albo póki prądu nie zabraknie. :P Kup i5, dużo
    RAMu (w sensie min. 16), SSD minimum na operacyjny, choć drugi na dane/gry
    też polecam zamiast hałaśliwego śmigła. Jakąś grafę lepszą (min. GTX1050)
    (właśnie ostatnio zmieniłem na taką żeby sobie pograć czasem w PUBG --
    szału nie ma, ale 60-80fps wyciąga) i będziesz Pan zadowolony.

    BTW Ktoś tu szczela od czasu do czasu w takiego PUBGa? :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2017-08-11 11:42:30
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 09:08:07 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    > siódemce, która jest znacznie od XPka szybsza i 138294879389 x
    > bezpieczniejsza. XP w dzisiejszych czasach to szit który powinno się

    word w wersji 1995 nie chce mi sie na win7 zainstalować :)

    b.

  • 17. Data: 2017-08-11 11:44:25
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 10:22:53 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > 10 mnie drażni zupełnie subiektywnie :>

    a mnie obiektywnie - mam na jednym lapku - ostatnio chcialem uruchomic ponownie kompa
    - pół godziny czekałem, bo aktualizacja czegostam, ja pieudole takie zdobycze
    cywilizacji.

    b.

  • 18. Data: 2017-08-11 11:45:37
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-11 11:42, Budyń wrote:
> [...]
    odpada bo za nowoczesny?

    > word w wersji 1995 nie chce mi sie na win7 zainstalować :)

    WPS office też nie? ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 19. Data: 2017-08-11 11:46:26
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 10:25:12 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Budyniowi zwisa kalafiorem, czy system operacyjny ma wsparcie, czy też nie ;P

    otóż to. Zwlaszcza gdy dziala niezawodnie. Ale ostatnio avast sie zbiesił i juz mu
    cos nie pasuje, jakiego dll-a mu brakuje dla nowszej wersji.

    b.

  • 20. Data: 2017-08-11 11:49:03
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 11:14:45 UTC+2 użytkownik Roman Tyczka napisał:

> [...]
    > epoki, więć szukaj czegoś na sokecie LGA-775, kupisz za grosze jakiegoś
    > polisingowca Della czy IBMa, który jeszcze kilka lat podziała.

    no ale nie tedy droga - ja wiem ze nie bedzie wykorzystywal mozliwosci - ale dam dwa
    systemy, i ten drugi juz bedzie.
    A zapewne mnie zycie kiedys zmusi do przejscia na cos nowszego. W koncu sie
    przesiadlem z 2000 na xp :)

    b.