  • 1. Data: 2017-11-13 11:49:40
    Temat: ile max tynku na nadprożach?
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam

    sytuacja następująca:
    4 okna koło siebie
    Na dwóch nadproża majstrom wyszły wyżej niż w pozostałych
    okna są wprawione równo by był poziom

    Teraz jest tak, że na 2 oknach mam 1cm pianki od góry a na pozostałych 2 mam 4cm
    pianki..

    Oczywiście chciałbym by nadproża po otynkowaniu były na równym poziomie :-)

    Jak wiec najlepiej zniwelować różnice?

    1) tynkiem (z agregatu dolina nidy zeta) - na dwóch nadprożach byłoby 2cm tynku ale
    na pozostałych dwóch byłoby tynku z 5-6cm.... czy to nie za dużo?

    2) na nadproża co są za wysoko przykleić plastry ytonga by zrównać wysokości
    nadproży??? Czym to najlepiej przykleić - zaprawa cieńkowarstwowa byłaby OK???
    Plastry mogę sobie uciąć na konkretny wymiar.

    Pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2017-11-13 19:45:58
    Temat: Re: ile max tynku na nadprożach?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 13 Nov 2017 02:49:40 -0800 (PST), uciu napisał(a):

    > 2) na nadproża co są za wysoko przykleić plastry ytonga by zrównać wysokości
    nadproży??? Czym to najlepiej przykleić - zaprawa cieńkowarstwowa byłaby OK???

    Zwykłą zaprawą, tylko jej nie żałuj. Jak zwiąże, to będzie nie do ruszenia.
    Jeśli chcesz mieć większą pewność, to możesz najpierw złapać mechanicznie
    jakimś kołkiem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2017-11-13 20:54:32
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 19:45, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > Jeśli chcesz mieć większą pewność, to możesz najpierw złapać mechanicznie

    Ale pytającemu zapewne chodzi o potencjalnie duże straty ciepła.

  • 4. Data: 2017-11-14 00:47:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 13 Nov 2017 20:54:32 +0100, t-1 napisał(a):

    > Ale pytającemu zapewne chodzi o potencjalnie duże straty ciepła.

    Jeśli dobrze rozumiem, to on chce tylko zasłonić piankę, także nie będzie
    tam żadnych strat.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2017-11-14 23:30:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Teraz jest tak, że na 2 oknach mam 1cm pianki od góry a na pozostałych 2 mam 4cm
    pianki..

    W środek tych 4cm dałeś styropian czy masz tak samej piany 4cm?

    > 1) tynkiem (z agregatu dolina nidy zeta) - na dwóch nadprożach byłoby 2cm tynku ale
    na pozostałych dwóch byłoby tynku z 5-6cm.... czy to nie za dużo?

    Nie powinno być problemu i tak musi narożnikiem tynkarz wykończyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2017-11-15 08:36:10
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 listopada 2017 23:30:14 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > W środek tych 4cm dałeś styropian czy masz tak samej piany 4cm?

    okna montowała firma... tak jest dane 4cm piany ma to taśmy soduala z 2 stron

    Pozdrawiam
    uciu