  • 1. Data: 2017-06-08 12:20:25
    Temat: ile piachu wejdzie do piaskownicy...
    Od: gosx <f...@g...com>

    ile musze piachu zamowic do piaskownicy 160x160, 25cm

    po ile kupujecie taki piasek ?

  • 2. Data: 2017-06-08 12:25:31
    Temat: Re: ile piachu wejdzie do piaskownicy...
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    W dniu 08.06.2017 o 12:20, gosx pisze:
    > ile musze piachu zamowic do piaskownicy 160x160, 25cm
    >
    > po ile kupujecie taki piasek ?

    liczenie objetosci to chyba nie problem, no ale piach z reguly sprzedaje
    sie na wage. Zwykle przyjmuje sie ze 1 metr szescienny to 2 tony, czyli
    tobie z grubsza trzeba 1200kg. Cena samego piachu to jakies 30zl, plus
    transport.

  • 3. Data: 2017-06-08 12:54:08
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-06-08 o 12:25, tomekp pisze:

> [...]
    > sie na wage. Zwykle przyjmuje sie ze 1 metr szescienny to 2 tony, czyli
    > tobie z grubsza trzeba 1200kg. Cena samego piachu to jakies 30zl, plus

    W przedszkolu jeszcze nie uczą takich rzeczy.

  • 4. Data: 2017-06-08 15:34:31
    Od: gosx <f...@g...com>

> [...]
    > sie na wage. Zwykle przyjmuje sie ze 1 metr szescienny to 2 tony, czyli
    > tobie z grubsza trzeba 1200kg. Cena samego piachu to jakies 30zl, plus

    dziekuje

  • 5. Data: 2017-06-09 08:49:14
    Od: p0li <p...@o...to>

    Dnia Thu, 8 Jun 2017 12:20:25 +0200, gosx napisał(a):

    > ile musze piachu zamowic do piaskownicy 160x160, 25cm
    >
    > po ile kupujecie taki piasek ?

    potrzebujesz jakieś 0,64m3 piasku
    1m3 piasku suchego waży 1520kg
    czyli potrzebujesz ok 973kg piasku

    w mojej okolicy 25kg piasku do piaskownicy (z dodatkami odstraszającymi
    sikające zwierzęta) kosztuje 1,5 do 2EUR

    jako że potrzebujesz 39 worków kosztować cię to będzie..... ;)

    --
    http://42.pl/u/y68
    Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

  • 6. Data: 2017-07-17 21:30:09
    Od: dsw <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 8 czerwca 2017 12:20:28 UTC+2 użytkownik gosx napisał:
    > ile musze piachu zamowic do piaskownicy 160x160, 25cm
    >
    > po ile kupujecie taki piasek ?

    Jeżeli chcesz mieć po brzegi to pewnie coś koło tony. Mi do podobnej piaskownicy
    wystarczyło 8 worków standardowych z ogrodniczego. Dzieci nie narzekają :)